نسخه چاپی

معجزه ای در دیدار با خانواده شهید ارتشی

شب گذشته شهید به خوابم آمده و از حضور شما به من خبر داده و گفته است كه بعد از این همه گلایه كه به من كردی حالا پاسدارها مهمان خانه مان می شوند.

به گزارش نما ، سردار غیاثی راد از دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای استان سمنان به ویزه شهرستان شاهرود به همراه تعدادی از مسئولین استانی به نمایندگی از سرلشکر ایزدی و سردار کارگر خبر داد.

بنا براین گزارش؛ سردار غیاثی راد اظهار داشت: به مناسبت سالروز یکی از عملیات های منطقه کامیان در غرب و شمال غرب و همزمان با سالروز شهادت شهید عباس بابایی با تعدادی از خانواده های شهدای غرب و شمال غرب دیدار کردیم . این دیدار به نمایندگی از سرلشکر ایزدی؛ معاونت راهبردی و اشراف مقام معظم رهبری و سردار کارگر انجام شد.

سردار غیاثی راد ادامه داد: نکته ای که در این دیدار در استان سمنان اتفاق افتاد و قابل ذکر است پیش گویی شهید ارتشی شهید رضایی از حضور ما در منزل شهید به همسرش بود که همه مسئولان همراه را تحت تأثیر قرار داد.

وی در شرح این اتفاق گفت: همسر شهید رضایی در شاهرود که از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند با دیدن ما اظهار داشت: بنده همیشه گلایه می کردم که چرا هیچ پاسداری درب خانه ما را نمی زند و به دیدن خانواده شهدای ارتش نمی آید. شب گذشته شهید به خوابم آمده و از حضور شما به من خبر داده و گفته است که بعد از این همه گلایه که به من کردی حالا پاسدارها مهمان خانه مان می شوند.

سردار غیاثی اظهار داشت: مسئولان همراه که از سپاه استان سمنان بودند با شنیدن این اتفاق بسیار متاثر شدند. به ویژه اینکه فرمانده تیپ 10 محرم استان سمنان نیز در این دیدار در منزل شهید ارتش حضور پیدا کرده بود.

سردار غیاثی همچنین افزود: لوح تقدیر سرلشکر ایزدی به این همسر شهید ارتش تقدیم گردید و در این دیدار ها به خانواده های شهیدان قزوینی، رضایی و خرقانی خدایی زاده و بسطامی و تابسته سرکشی شد.

۱۳۹۴/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...