نسخه چاپی

آمریكا به دختر ۱۲ساله رحم نكرد + عكس

عکس خبري -آمريكا به دختر ??ساله رحم نكرد + عكس

در حالی كه روز گذشته اولین سالگرد قتل «مایكل براون» بود، معترضان به تبعیض نژادی در فرگوسن به خیابانها آمدند اما پلیس آمریكا با اعلام حالت فوق‌العاده،‌ درگیری با مردم و بازداشت آنها به اعتراضات پاسخ داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالی که به دنبال تشدید اعتراضات در فرگوسن،‌ مقامات دولتی حالت فوق‌العاده اعلام کردند، پلیس ضمن درگیری با معترضان چندین نفر را بازداشت کردند.

در حالی که با گذشت یک سال از مرگ مایکل براون جوان 18 ساله سیاه پوست در شهر فرگوسن آمریکا توسط پلیس سفیدپوست، اعتراضات به تبعیض نژادی در این کشور همچنان ادامه دارد، مقامات دولتی هم در ادامه برخوردها با اعتراضات از شیوه‌های معمول خود برای سرکوب معترضان استفاده می‌کنند.

در سالگرد قتل براون،‌ معترضان در شهر فرگوسن بار دیگر به خیابانها آمده و به تبعیض نژادی سیستماتیک در آمریکا اعتراض کردند. شدت اعتراضات به حدی بود که مقامات دولتی در این شهر برای مقابله با تظاهرات مردمی وضعیت فوق‌العاده اعلام کردند.

شدت برخوردها و سرکوب نیروهای دولتی به حدی بود که نیروهای پلیس آمریکا یک دختر 12 ساله و سیاه پوست را که برای اعتراض به تبعیض نژادی به خیابان آمده بود دستگیر کردند.

پلیس فرگوسن آمریکا در واکنش به خبر بازداشت دختر 12 ساله و در تلاش برای کاستن از حجم اعتراضات و انتقادات اعلام کرد که این دختر 12 ساله نبوده و 18 سال دارد. پلیس آمریکا همچنین اعلام کرد که حداقل 9 نفر در فرگوسن بازداشت شده‌اند.

به گزارش شبکه راشا تودی، به دنبال اعتراضات در فرگوسن و درگیری ها در این شهر،‌ خبرها حکایت از تیراندازی به یک جوان 18 ساله سیاه پوست دارد؛‌کسی که گفته می‌شود دوست «مایکل براون» بوده و اکنون حال او وخیم است.

در عکسها و تصاویری که از برخورد و سرکوب اعتراضات فرگوسن توسط پلیس این شهر آمریکا توسط رسانه‌ها منتشر شده می‌توان حجم خشونت نیروهای دولتی علیه معترضان به تبعیض نژادی را به وضوح دید.

۱۳۹۴/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...