نسخه چاپی

دعوت از 24 بازیكن به اردوی جدید تیم ملی

در اردوی جدید تیم ملی فوتبال كشورمان نام ۲۴ بازیكن قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات مقابل گوام و هند از پنجم شهریور در تهران آغاز خواهد شد.

کادر فنی تیم ملی برای این اردو اسامی 24 بازیکن را در لیست نهایی قرار داده است که طبق اعلام کادر فنی این اسامی پس از پایان آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر در روز چهارم شهریور اعلام می‌شود. در این اردو ابتدا بازیکنان لیگ برتر و احتمالاً لژیونرهای حاضر در لیگ ستارگان قطر در تمرینات حاضر خواهند شد و سپس لژیونرهای حاضر در اروپا طبق برنامه به تمرینات اضافه می‌شوند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم که در حال حاضر در مرخصی به سر می‌برد، هفته آینده راهی مالزی خواهد شد تا در سمینار بررسی جام ملت‌های آسیا 2015 شرکت کند و سپس چهارشنبه 4 شهریور به ایران بازمی‌گردد تا اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی با تأیید نهایی او اعلام شود.

در حال حاضر، دستیاران کارلوس کی‌روش در ایران حضور دارند و بازی‌های لیگ را زیر نظر گرفته‌اند. تمام اطلاعات بازیکنان نیز با سرمربی پرتغالی تیم ملی رد و بدل می‌شود و کی‌روش به صورت کامل در جریان وضعیت بازیکنان قرار دارد.

دن‌گاسپار، دستیار کارلوس کی‌روش در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این خبر را تأیید کرد و گفت: اگر برنامه تغییر نکند، در نظر داریم برای این اردو 24 بازیکن را به تیم ملی دعوت کنیم.

۱۳۹۴/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...