نسخه چاپی

سقوط هواپیما دو نفره در منطقه توران بیارجمند

رئیس ذخیرگاه زیستكره خارتوران بیارجمند شاهرود از سقوط یك فروند هواپیما دو نفره در این ذخیره گاه خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی دربر نداشته است.

به گزارش نما ، علی اکبر قربانلو در گفتگو با مهر ضمن اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای دو نفره شخصی در کیلومتر پنج جاده عباس آباد به دستجرد بیارجمند واقع در منطقه حفاظت شده توران افزود: این حادثه ساعاتی پیش رخ داده و محیط بانان جان خلبان و سرنشین این هواپیما را نجات دادند.

به گفته وی دو محیط بانان مشغول گشت زنی در منطقه بودند که با غبار غلیظی مواجه می شوند به سمت منطقه حادثه حرکت کرده و دو نفر را مشاهده می کنند که با سرعت در حال دور شدن از محل غبار هستند، بعد از این که آنها را سوار خودروی محیط بانی می کنند بلافاصله از محل دور می شوند.

رئیس ذخیرگاه زیستکره خارتوران شاهرود با یادآوری اینکه محیط بانان هنوز فاصله زیادی از محل حادثه نداشتند که هواپیما منفجر شده و جز یک قطعه بال چیزی از آن باقی نمانده، خاطرنشان کرد: حادثه در منطقه حافظت شده رخ داده و مسئولان با اعزام نیرو به محل حادثه در حال بررسی علت سقوط و انفجار هواپیما هستند.

قربانلو در خاتمه با بیان این مطلب که هواپیما از تهران به سمت مشهد در حال حرکت بود که این سانحه رخ داد، تصریح کرد: ترابی خلبان و مشایخی کمک خلبان این هواپیما هم اکنون در سلامت کامل به سر می برند.

مدیر فرودگاه شاهرود نیز عصر امروز در گفتگویی ضمن تایید سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک دو نفره که عازم مشهد بود، در ساعت ۱۴و ۴۰ دقیقه در منطقه عباس آباد گفته است: این هواپیما پس از فرود دچار حریق شد و از بین رفت و دو سرنشین آن نجات پیدا کردند.

۱۳۹۴/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...