نسخه چاپی

دیدارهای اصلاح‌طلبان با شورای نگهبان برای تائید صلاحیت

اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه در دیدار با آیت الله محمد یزدی و آیت الله مومن {دو عضو شورای نگهبان} گزارشی از فعالیت تشكل خود را ارائه كردند.

اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه در دیدار با آیت الله محمد یزدی و آیت الله مومن {دو عضو شوراي نگهبان} گزارشی از فعالیت تشکل خود را ارائه کردند.
محسن رهامی با اعلام خبر دیدار با آیت الله یزدی و مومن با بیان اینکه در این دیدارها درباره لزوم حضور همه سلایق سیاسی اجتماعی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان تاکید شد، گفته: ما مطرح کردیم باید افرادی پاکدست و سالم و متخصص به مجلس راه یابند تا مجلس دهم نمادی از اجماع ملی و حضور همه سلایق باشد. ما همچنین تاکید کردیم رهبر انقلاب متعلق به همه جریان ها و سلایق مختلف کشور است. بنابراین مجلس خبرگان هم باید متشکل از اقشار و جریان های سیاسی و اجتماعی مختلف باشد تا همه احساس کنند که درمجلس خبرگان نماینده دارند. ما راه های رسیدن به اجماع و وفاق ملی را به حضور آیت الله یزدی و مومن رساندیم و تلاش ما این است که با توجه به بحران های منطقه‌ای همه مردم را به پای صندوق های رای دعوت کرده و این باور را در میان مردم ایجاد کنیم که تنها راه رسیدن به اهداف صندوق های رای است.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...