نسخه چاپی

نصب بیلبوردهای علیه جنگ با ایران در آمریكا

عکس خبري -نصب بيلبوردهاي عليه جنگ با ايران در آمريکا

فعالان ضد جنگ اوكلاهومایی تاكنون سه بیلبورد در مناطق مختلف این شهر نصب كرده‌اند كه از كنگره آمریكا می‌خواهد، به سوی جنگ با ایران گام برندارد.

به گزارش فارس به نقل از "ادموند سان"، فعالان اوکلاهومایی در راستای فعالیت بر ضد جنگ‌طلبی‌های آمریکا علیه ایران در حال انجام اقداماتی هستند که نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله آنهاست.

در این بیل‌بوردها که در سه نقطه از شهر اوکلاهوما نصب شده‌اند، تصویر دختری دیده می‌شود که در برابر یک قبر زانو زده و می‌گوید: "به کنگره بگویید که به جنگ ایران نرود."

بر اساس این گزارش، حامیان این بیلبوردها روز سه‌شنبه گذشته با برگزاری یک کنفرانس خبری، ائتلافی از کلیساها، سازمان‌ها و اشخاص را معرفی کرده‌اند که این پروژه را تایید کرده و هزینه آن را پرداخته‌اند.

"ناتانیل بچلدر"، مدیر خانه صلح اوکلاهوما ابراز داشت که این ائتلاف که کار خود را از اوایل سال جاری میلادی آغاز کرده است، امیدوار است این گونه اقدامات با هدف حمایت از راه‌حل‌های غیرنظامی در خصوص مسائل بین‌المللی، آمریکایی‌های خسته از جنگ را وادارد تا از نمایندگان خود در کنگره، راه حل مسالمت‌آمیز را طلب کنند.

اعضای این ائتلاف نگران آن هستند که ادبیات آتشین [حاکم بر گفتمان برخی در آمریکا] ممکن است یک اقدام نظامی اشتباه علیه ایران از سوی ایالات متحده یا اسرائیل را توجیه کند و ایالات متحده را به جنگی فاجعه‌بار با نتایجی بدتر از جنگ عراق بکشاند.

بچلدر از تمام طرف‌ها خواسته است تا به روش‌های مسالمت‌آمیز برای رسیدن به نتیجه، فرصت دهند. وی می‌گوید: "یک جنگ دیگر، فاجعه است."

"کاترین شیرمن"، یک سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی آمریکا که در جریان جنگ با عراق در پایگاهی در آلمان روزانه تلفات این جنگ را دریافت می‌کرده است، بر این باور است که همان نومحافظه‌کاران جنگ‌طلبی که قبل از جنگ با عراق سخن می‌گفتند، اکنون نیز همین کار را در خصوص ایران انجام می‌دهند. وی تصریح کرده است که ایران تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا نیست.

۱۳۹۱/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...