نسخه چاپی

جواد نكونام لیگ برتری شد!

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: با صحبت هایی كه شب گذشته 21 تیرماه با جواد نكونام داشتم وی اعلام كرد كه به خاطر مادرش می خواهد استقلالی شود.

به گزارش جهان، علي فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ،اظهار داشت: شب گذشته آخرين صحبت ها را با جواد نكونام انجام دادم و به او گفتم كه تيم فوتبال اوساسونا از همه پيشنهاداتي كه تا كنون به او شده بهتر است اما وي اعلام كرده كه به خاطر حضور در كنار مادرش قصد دارد به كشور باز گردد و استقلالي شود.


وي تصريح كرد: درست است كه مانوئل خوزه مربي بزرگي است و افتخارات بسياري را نيز در كارنامه خود دارد اما امير قلعه نوعي هم براي استقلال افتخار آفريني هاي بسياري را انجام داده و از منظر من اين دو هيچ فرقي با يكديگر ندارند.


محمدي با نظر امير از ليست خارج شد


فتح الله زاده ادامه داد: من مدير عامل استقلال هستم و و نمي توانم كسي را از ليست سرمربي خارج كنم و تنها كسي كه مي تواند اين كار را انجام دهد شخص امير قلعه نوعي است اما وي با مدير عالم تعامل كامل دارد و تمام كارهايي را كه قصد دارد انجام دهد با مشورت با من انجام مي دهد.



**روزنامه هاي سرخابي با هم مشكلي ندارند


وي خاطرنشان كرد: من مدير عامل باشاه فرهنگي ورزشي استقلال هستم و روزنامه استقلال را با هزينه شخصي خود اداره مي كنم اما همه فكر مي كنند كه اين روزنامه متعلق به باشگاه استقلال است ضمن اينكه به شدت به روزنامه خواني علاقه دارم و برعكس افرادي كه اشاره مي كنند به خواندن روزنامه علاقه ندارند من مطالب روزنامه هاي سياسي و ورزشي رادنبال مي كنم و اعلام مي كنم كه روزنامه هاي استقلال و پرسپوليس هيچ مشكلي با هم ندارند و نه ما به رقيب خود در روزنامه ها بي احترامي مي كنيم و نه رقيب ما به ما بي احترامي مي كند ولي اين ساير روزنامه ها هستند كه ميان ما تنش ايجاد مي كنند.


وي افزود: استقلال به شدت مشكل مالي دارد وي افزود: تيم فوتبال استقلال با مشكل مالي فراوان روبرو است و ما سعي داريم هر چه سريعتر اين مشكلات را مرتفع سازيم تا هيچگونه حواشي مالي را شاهد نباشيم.

۱۳۹۱/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...