نسخه چاپی

سیاری: جهان از پیشرفت نداجا متعجب خواهد شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز این نیرو به یگان‌ها و تجهیزات جدید شامل ناو موشك‌انداز، ناوشكن جدید و یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ خبر داد.

به گزارش نما، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخیرا با حضور در محل صنایع الکترونیک شیراز از توانمندی‌ها و دستاوردهای جدید بخش های مختلف این سازمان شامل محصولات راداری و سوناری، تجهیزات رزمی آبی اعم از زیر آب، سطح آب و بالای دریا و ساحل بازدید کرده است.

سیاری طی سخنانی در این خصوص گفته است: این تجهیزات درون ناوهای موشک انداز، ناوشکن‌ها، ناوهای پشتیبانی، زیر دریایی‌ها و وسایل و تجهیزات پروازی کاربرد دارد.

فرمانده نداجا از تجهیز این نیرو به یگان ها و تجهیزات جدید شامل ناو موشک انداز، ناوشکن جدید و یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی در سال 94 و 95 خبر داد و گفت: این اقدام مهم که نشانگر خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تامین تجهیزات دفاعی دریایی است، قطعا جهانیان را بار دیگر متعجب خواهد کرد.

وی توانمندی و تخصص متخصصان صنایع الکترونیک شیراز را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: پیشرفت های این صنعت در شیراز با رشدی جهشی پیش می رود.

سیاری، صنایع الکترونیک شیراز را یکی از مهمترین و اثرگذارترین منابع تامین تجهیزات نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در دریای آزاد دانست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پهلو گیری سی‌و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی بعد از 50 روز ماموریت در خلیج عدن اشاره کرد و افزود: این ناوگروه که در بندر سلاله عمان پهلو گرفته است بعد از 3 روز، بار دیگر ماموریت 50 روزه خود را در خلیج عدن، باب المندب و دریای سرخ آغاز خواهد کرد.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...