نسخه چاپی

تیم جدید شیث رضایی مشخص شد

سرمربی این تیم فیروز كریمی است و می‌گویند آقافیروز برای خط دفاع روی رضایی نظر دارد.

به گزارش گل با وجود اين‌كه نقل و انتقالات ليگ برتر به آخرين روز خود رسيده، اما شيث رضايي مدافع سابق پرسپوليس همچنان بلاتكليف مانده و تيمش را براي فصل آينده انتخاب نكرده است.


شيث از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد داشت ولي به دليل حاشيه‌ها و اتفاقاتي كه فصل گذشته برايش افتاد به طور قطع نمي‌تواند در ليگ برتر حضور داشته باشد. حتي شايعه شده بود اين بازيكن به‌طور مادام‌العمر از فوتبال محروم شده و نمي‌تواند به هيچ تيمي ملحق شود اما با توجه به اعلام كميته اخلاق سازمان ليگ به نظر نمي‌رسد اين شايعه صحت داشته باشد. كميته اخلاق اعلام كرده به‌جز آن‌هايي كه شاكي خصوصي داشته باشند هيچ‌كس محروم نيست و بنابراين حتي محروميت شيث از حضور در ليگ برتر هم زير سوال است.


نزديكان شيث مي‌گويند با اين شرايط حالا او قصد دارد در بازي‌هاي ليگ دسته اول به ميدان برود. سنگ آهن بافق يكي از تيم‌هايي است كه احتمال حضور رضايي در آن وجود دارد. سرمربي اين تيم فيروز كريمي است و مي‌گويند آقافيروز براي خط دفاع روي رضايي نظر دارد. شيث در صباي قم هم شاگرد كريمي بود و فيروز از لحاظ فني به اين بازيكن اعتقاد دارد. كريمي گفته كه اسكلت اصلي تيمش را از بازيكنان باتجربه و سرشناس فوتبال ايران تشكيل خواهد داد و رضايي يكي از بازيكنان مورد نظر او است.


بار قبلي كه شيث رضايي از پرسپوليس دور شد و يك سال زير نظر فيروز كريمي بازي كرد، آنقدر فصل خوبي داشت كه حتي به تيم ملي هم دعوت شد. بايد ديد اين بار جدايي از پرسپوليس چه آينده‌اي را براي او رقم خواهد زد.

۱۳۹۱/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...