نسخه چاپی

۲ واژگونی با ۳ كشته و ۳ مجروح در اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: براثر وقوع واژگونی دو دستگاه خودرو كه در ۲ محور مواصلاتی استان اصفهان رخ داد، ۳ نفر كشته و ۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: ساعت 14:15 روز گذشته، 20 مرداد ماه در پی اعلام واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در محور روستایی کلهرود، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه اصفهان_ تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه 2 تن از سرنشینان جان باختند و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند، بیان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پژو پارس و به دنبال آن عدم توانایی وی در کنترل وسیله نقلیه منجربه واژگونی خودرو مذکور شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین از وقوع یک حادثه واژگونی دیگر در روز گذشته خبر داد و عنوان داشت: یک دستگاه سواری رانا ساعت 5 صبح روز گذشته در محور شهرضا - اصفهان، دچار واژگونی شد که بلافاصله عوامل گشت پلیس راه اصفهان شیراز در محل حادثه حاضر شد.

وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو و انحراف از جاده عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه نیز راننده 45 ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...