نسخه چاپی

چمدان‌های مسافران مشهد از تهران سردرآورد

پرواز شماره 266 شركت هواپیمایی ایران ایر به مقصد مشهد در حالی از اردبیل آغاز شد كه چمدان‌های مسافران به جای فرودگاه مشهد سر از فرودگاه مهرآباد درآورد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در این پرواز که عصر امروز از فروگاه اردبیل به مقصد فرودگاه بین‌المللی مشهد به انجام رسید بعد از یک ساعت تأخیر و گله‌مندی مسافران حادثه واقعی در حالی رخ داد که زائران مشهد مقدس در فرودگاه این شهر متوجه شدند که چمدان‌هایشان به اشتباه بارگیری شده و به جای آنکه چمدان‌های خود را تحویل بگیرند در فرودگاه با چمدان‌های مسافران تهران روبه‌رو شدند.

خبرگزاری فارس این موضوع را از طریق فرودگاه و مسئول شرکت هواپیمایی ایران ایر پیگیری کرد و مسئولان نه تنها پاسخ قانع‌کننده ندادند، بلکه سنگین بودن بار مسافران را علت جابجایی ساک‌ها و چمدان‌ها اعلام کردند و خطای خود را فرودگاه به گردن شرکت هواپیمایی و شرکت نیز به گردن فرودگاه انداخت.

این اتفاق که چندین بار نیز پیش از این رخ داده است که اسباب نارضایی زائران حرم امام رضا (ع) را به دنبال داشت، به طوری که عده‌ای از مسافران ساعت‌ها در فرودگاه معطل شدند تا چمدان‌هایشان از طریق فرودگاه تهران بارگیری شود که به گفته مسئولان در ساعت آینده امکان اجرای این امر وجود ندارد.

در این بین برخی از بیماران و زائران حرم امام رضا (ع) که اقلام مورد نیازشان به ویژه دارو در ساک‌ها و چمدانهایشان باقی‌مانده و به تهران حمل شده، نگران این موضوع هستند که امشب امکان دسترسی به چمدان‌هایشان وجود نداشته باشد.

در حالی مسئولان پاسخگوی این خطای آشکار خود و تعجب‌انگیز خود نیستند که ساعت‌ها از مسافران اردبیلی در فرودگاه مشهد سرگردان ماندند.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...