نسخه چاپی

خبرنگاران نیازمند امنیت هستند

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: خبرنگاران نیازمند امنیت هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، بهزاد مریدی چهارشنبه شب به عنوان یکی از مدیران پاسخگوی استان، گفت: بنا نیست در هفته ای که به نام خبرنگاران است باز سخنگوی وظایف خود باشند، از این رو برای یک بار در مقام به عنوان خبرنگار سخن می گویم.

وی با بیان اینکه در مجالس غیر رسمی در مورد ضرورت خبرنگاری سخن گفتن نیاز امروز جامعه رسانه ای نیست افزود: وظیفه ما خبرنگاران رساندن درست اطلاعات درست به جامعه است که هریک از ما این را به خوبی درک می کنیم.

ایمان داریم نهاد رسانه قدرمتند تر از هر برهه دیگری حضور دارد

مریدی با بیان اینکه امروز دیگر فرهنگ، هنر و ارتباطات از هم جدا نیستند اشاره کرد: خبرنگاران می توانند فضای جریان را در جامعه شکل دهند از این رو، ایمان داریم نهاد رسانه قدرمتند تر از هر برهه دیگری حضور دارد.

مدیرکل ارشاد فارس افزود: همواره مسئولان از خوبی رسانه و خبرنگاران صحبت می کنند، اما آیا شما نحوره برخورد با رسانه ها را می دانند.

وی افزود: بناست که این اتفاق بیفتد که ما خبرنگاران باشما دوست باشبیم و شمارا درک کنیم، اما رفاقت ما دلیل نمی شود آنرا به فضای حق و عدالت بفروشیم، جایگاه خبرنگار بسیار گران قیمت است نه به میهمانی و ضیافت و نه از راه دیگری اجازه نمی دهیم حقی از مردم ضایع شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران قدرت درک امنیت ملی دارند، گفت: از سویی خبرنگاران در حوزه فرهنگی فرهنگ امنیتی را قایل نیستند و تامین امنیت این حوزه را خواستارند.

مدیرکل ارشاد فارس تصریح کرد: همه می دانند که مریدی حق ندراد به ما بگوید چه بنویسیم و چه ننویسیم.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران عهد پیمان بسته اند که زیر بار زور نروند، خطاب به مدیران برگزیده استان یادآور شد: نیاز نیست بر ضرورت های حضور ما پافشاری کنید.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...