نسخه چاپی

میزان محبوبیت كنگره آمریكا بار دیگر كاهش یافت

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام‌شده نشان می‌دهد كه میزان محبوبیت نمایندگان كنگره آمریكا طی ماه اوت نسبت به ماه قبل از آن بیش از ۳درصد كاهش داشته است.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از اسپاتنیک نوشت: نظرسنجی مؤسسه گالوپ که امروز چهارشنبه منتشر شد، در حالی نشانگر کاهش محبوبیت نمایندگان آمریکایی طی ماه اوت بوده است که کنگره در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد.

این نظرسنجی افزود: الآن در تعطیلات اوت، تنها 14 درصد جوانان آمریکایی از عملکرد نمایندگان کنگره ابراز رضایت کرده‌اند، این رقم در ماه جولای نیز به کمتر از 17 درصد رسیده بود.

نظرسنجی انجام شده همچنین حاکی است که بیش از 54 درصد مردم آمریکا دیدگاه منفی و ناخوشایندی نسبت به عملکرد جان بینر رئیس کنگره دارند که برای سومین دوره به این سمت رسیده است. تنها 23 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد بینر ابراز رضایت کرده‌اند.

41 درصد جوانان آمریکایی نیز از عملکرد میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا ابراز نارضایتی کرده‌اند و تنها 22 درصد پاسخگویان از عملکرد وی رضایت داشته‌اند. 37 درصد آمریکایی‌ها نیز گفته‌اند که اصلاً وی را نمی‌شناسند.

نمایندگان کنگره قرار است 7 سپتامبر از تعطیلات تابستانی بازگردند و در نخستین اقدام قرار است در خصوص قانون امنیت سایبری و همچنین توافق هسته‌ای ایران، رأی‌گیری کنند.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...