نسخه چاپی

هواداران پرسپولیس درهای ورزشگاه را شكستند !

در بازی تداركاتی تیم های پرسپولیس و فولاد هواداران پرتعداد پرسپولیسی با هجوم به سمت درهای ورزشگاه درفشی فر اقدام به شكستن درها كردند و وارد ورزشگاه شدند.

به گزارش ایسنا، در حالي كه نيمه ي نخست ديدار تداركاتي پرسپوليس مقابل فولاد با نتيجه ي يك بر صفر به سود سرخپوشان دنبال مي شود حضور پرتعداد هواداران پرسپوليس در ورزشگاه درفشي فر اتفاقات نه چندان زيبايي را رقم زده است.

در حالي كه ورزشگاه درفشي فر كه زمين تمريني تيم فوتبال پرسپوليس است، تنها در يك قسمت از چهارضلع زمين داراي سكوهاي مخصوص تماشاگران است حضور پرتعداد هواداران پرسپوليس براي تماشاي اين بازي دوستانه سبب شده بود كه حدود 200-300 هوادار پس از پرشدن جايگاه مربوط به تماشاگران پشت درهاي اين ورزشگاه تجمع كنند.

اين هواداران كه براي چند دقيقه با شعارهاي بلند خود درخواست باز شدن در و ورود به ورزشگاه را داشتند پس از ممانعت مسئولان حراست اين ورزشگاه اقدام به فشار آوردن به در ورزشگاه كردند كه در نهايت در اثر فشار سنگين هواداران، اين در شكسته شد و تعداد زيادي از هواداران وارد ورزشگاه شدند و در پشت فنس هاي زمين و همچنين روي پشت بام ساختمان هاي كوچك داخل ورزشگاه نشستند تا بتوانند بازي را ببينند.

در اين ميان همانند دفعات قبل بار ديگر صدماتي به برخي از هواداران و همچنين مسئولان ورزشگاه درفشي فر وارد آمد كه نمي تواند اتفاق خوبي باشد.

تعداد هوادران حاضر در ورزشگاه به حدي زياد است كه تنها يك قسمت ورزشگاه جايگاه تماشاگران دارد اما آن دسته از هواداراني كه روي اين جايگاه نشسته اند با شعار روبه رو آماده باش،‌ شعارهاي هميشگي خود را كه هنگام بازيهاي پرسپوليس سرمي دهند با يكديگر تكرار كردند.

پرسپوليسي ها براي استقلال كري خواندند و تك تك بازيكنان خود را تشويق كردند. در حال حاضر حدود 2000 تا 2500 نفر در ورزشگاه حضور دارند اين ديدار درپايان نيمه نخست با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس دنبال مي شود. تك گل شاگردان مانوئل ژوزه را جواد كاظميان در دقيقه 40 به ثمر رساند.

۱۳۹۱/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...