نسخه چاپی

نظامیان همچون عالمان آبادگر روح و اخلاق جامعه هستند

امام جمعه موقت تهران گفت. نظامیان و علمان دو یك هدف دارند و هر دو آبادگران روح و اخلاق در جامعه هستید.

به گزارش نما به نقل از میزان؛حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:نیروهای نظامی کشور پیش از آنکه افسران جنگ در جبهه باشند افسران عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی هستند.

وی ادامه داد:مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران افسران عرصه رویارویی با تهاجم فرهنگی غرب هستند و در صف اول لشکر بصیرت و بینش قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تصریح کرد:هدف عالمان دین و نظامیان در جمهوری اسلامی ایران یکسان است، و نظامیان چون سربازان آینده ولی عصر (عج)با عالمان دینی پیوند خورده‌اند و در کنار آنها یک هدف را دنبال می‌کنید.

وی با بابیان اینکه نظامیان و علمان هر دو یک هدف دارند و هر دو آبادگران روح و اخلاق در جامعه هستید گفت:نظامیان اولیاء الهی هستید و مراتب رسیدن به چنین درجه‌ای نیز به دلیل توجه ویژه شان به قرآن و حدیث است که نمونه‌ای از آن را در برگزاری این جشنواره شاهد بوده‌ایم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سه موضوع ضامن حیات و عزت جامعه اسلامی است اظهار کرد: رسیدن به استقلال فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان،استقلال نظامی و استقلال اقتصادی این سه موضوع مهم است که که نیازبه تلاش و همت نظامیان دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان افزود:اگر امنیتی وجود نداشته باشد استقلال اقتصادی و مدیریت جهادی فراهم نخواهد شد. و اگر کسی نباشد که در مقابل تهاجم فرهنیگ ایستادگی کند استقلال فرهنگی نیز از دست خواهد رفت. پس نظامیان نقش مهمی در پیشبرد و اعتلای جامعه اسلامی با توجه به آیات قرآن و کلام معصومین داشته‌اند و خواهند داشت.

۱۳۹۴/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...