نسخه چاپی

انتخاب دختر سال در برخی شهرها ننگ است

وی اضافه كرد: انتخاب دختر سال در برخی شهرها صورت می‌گیرد و واقعا باید این موضوع را به عنوان یك انحراف بزرگ دانست، چرا كه این یك كار بسیار غلط است و نباید اجازه دهیم، ترویج پیدا كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: برگزاری مراسم انتخاب دختر سال که به تازگی در برخی شهرها مرسوم شده است، برای جامعه اسلامی یک ننگ بسیار بزرگ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان اظهار کرد: پس از رحلت حضرت پیامبر(ص) دو مساله مهم به اسلام ضربه زد که اول خانه‌نشین کردن امامت و ولایت و دوم جدا کردن ولایت از قرآن بود که مساله دوم باعث خراب کردن تفکر و ترور شخصیت شد، کما اینکه با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب برخی‌ها بر همین اساس جدایی دین از سیاست را مطرح می‌کنند.

وی به فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اشاره کرد و ادامه داد: ما در دهه کرامت به دنبال نهادینه کردن ولایت در اعماق وجود مردم هستیم و باید نشان دهیم که با ولایت است که قرآن را جهانی می‌کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: ولایت سبب تکامل انسان می‌شود و تمسک به ولایت و قرآن زمینه‌ساز نزدیک شدن انسان با خدا می‌شود، بنابراین باید توجه داشته باشیم که این هوشیاری را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه دو ضربه بزرگ به جامعه اسلامی وارد شده است، اظهار کرد: اولین ضربه از جانب روشنفکران غرب‌زده وارد شده است، چرا که نتیجه عمل آنها سکولاریزم و جدایی دین از سیاست می‌شود و در واقع روشنفکران غرب‌زده ارزش دین را بی محتوا جلوه کردند.

میرعمادی ادامه داد: عده‎ای نیز به واسطه جهل چیزهای تازه‌ای وارد دین کرده و به اسم دین به مردم نشان دادند و اثر دین را از بین بردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت باید پیام ولایت و قرآن را منتقل کند، تصریح کرد: معتقدیم برنامه‎های دهه کرامت بر خلاف نظر بعضی‌ها موجب همدلی و همزبانی می‌شود و همچنین در دهه کرامت باید بتوانیم آثار و برکات وجودی امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) را به خوبی متذکر شویم.

میرعمادی با بیان اینکه باید توجه داشت، تا گرفتار هجمه‌های روشنفکران غربی و جاهلان نشد، یادآور شد: فداکاری، ایثار، گذشت و در صحنه بودن مردم به خاطر معنویت است، چنان که در تشییع پیکر شهدای غواص آثار معنویت را در بین مردم به خوبی مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: بعضی‌ها به دنبال این هستند که در هر برنامه‌ای انحراف به وجود آورند چنان که می‌بینیم، همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر عده‌ای به دنبال انتخاب دختر سال هستند که در واقع این موضوع یک ننگ برای جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: انتخاب دختر سال در برخی شهرها صورت می‌گیرد و واقعا باید این موضوع را به عنوان یک انحراف بزرگ دانست، چرا که این یک کار بسیار غلط است و نباید اجازه دهیم، ترویج پیدا کند و یکی از کارهایی که شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید انجام دهد، جلوگیری از چنین برنامه‌های انحرافی است و در هر صورت باید تنفر خود را نسبت به این موضوع نشان دهیم.

۱۳۹۴/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...