نسخه چاپی

سیاه‌جامگان برابر نفت تهران پیروز شد

تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد نخستین برد فصل را برابر نفت تهران كسب كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ امروز پنجشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های سیاه جامگان و نفت تهران در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز شد که در پایان این بازی تیم سیاه جامگان با حساب یک بر صفر برابر حریف خود پیروز شد.

تنها گل این دیدار را فرزاد زامهران در دقیقه ۳۳ روی اشتباه بزرگ بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت به ثمر رساند. بیرانوند در این صحنه عنایتی را در محوطه جریمه خودی دریبل کرد اما تعلل او باعث شد عنایتی برگردد و با یک تکل به موقع توپ را در اختیار زامهران قرار دهد که او هم با یک بغل پای دقیق دروازه نفت را باز کرد.

تیم نفت در دقیقه ۴۰ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و این فرصت را داشت کار را به تساوی بکشاند اما ضربه وحید حمدی‌نژاد به تیر دروازه اصابت کرد و این فرصت طلایی برای زردپوشان از دست رفت.

در نیمه دوم تیم نفت تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند و بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد. در دقیقه ۵۷ بازی تیم نفت روی اشتباه فروزان دروازه‌بان تیم سیاه‌جامگان به گل تساوی دست یابد اما کامدار توپ را از روی خط دروازه باز گرداند.

نفتی ها در دقایق پایانی بازی فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستد قفل دروازه این تیم را باز کنند تا بعد از دو تساوی متوالی، ناکامی دیگری را در کسب برد تجربه کنند و این بار نخستین باخت فصل را هم متحمل شوند.

تیم سیاه‌جامگان که دو شکست را در کارنامه داشت به ۳ امتیاز ارزشمند مقابل تیم نایب قهرمان فصل قبل دست یافت.

۱۳۹۴/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...