نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه تبریز از صدور مجوز فعالیت BBC در ایران

آیت الله شبستری گفت: جای تأسف است كه وزارت ارشاد مجوز فعالیت BBC را به گروه آن شبكه داده است، حتی نباید مجوز كار یك روزه را بدهند، انگلستان استعمار پیر است و این شبكه وابسته به آن كشور است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به حادثه کودتای 28 مرداد اظهار داشت: این کودتا که موجب بازگشت دیکتاتوری رضاخانی به کشور شد، تنها گوشه‌ای از خیانت‌های غربی علیه ایران است در صد سال اخیر است.

وی با بیان این‌که غربی ها ضربه‌های بسیاری را به کشور ایران وارد کرده اند که بیان آن از شمارش خارج است، خاطرنشان کرد: در این روز عمال غرب به وسیله برخی اوباش و سیاست مداران، دولت مصدق را ساقط کردند اما مردم در صحنه حاضر نشدند، امروز دشمن تلاش دارد تا بار دیگر حادثه کودتای 28 تکرار شود.

آیت الله شبستری خطاب به دشمنان نظام اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن بداند در شرایط فعلی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی کوچکترین ضربه‌ای وارد کند، چراکه ایران اسلامی در اقتدار، عزت کامل و با قوت در حرکت است.

امام جمعه تبریز در با اشاره به نقش شبکه بی‌بی‌سی در جریان کودتای 28 مرداد، خاطرنشان کرد: مجری شبکه بی بی سی اعتراف دارد که در جریان کودتا یا انحراف افکار عمومی مردم در اجرای کودتا و خروج مردم از صحنه تأثیر و فعالیت داشته است.

وی تصریح کرد: جای تأسف است که وزارت ارشاد مجوز فعالیت BBC را به گروه آن شبکه داده است، حتی نباید مجوز کار یک روزه را بدهند، انگلستان استعمار پیر است و این شبکه وابسته به آن کشور است، بی بی سی در راستای اهداف استعماری و کشورهای استکباری فعالیت می کند.

نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه انفجار بازار شهرک صدر عراق، اظهار داشت: در این حادثه خونین 55 کشته و 200 نفر مجروح شدند، مسئولیت این انفجار را داعش برعهده گرفته است، که تقریبا نظیر همین جنایت در روز های اخیر در سوریه تکرار شده است.

آیت الله شبستری با بیان این‌که داعش از رحم قرون وسطائی آل سعود متولد شده است، تصریح کرد: زمانی آمریکا از سلطه بر منطقه ناامید شد، تا این‌که ایجاد گروه غیراسلامی و تروریستی داعش را برای ایجاد اخلال در منطقه طرح ریزی کرد تا امنیت منطقه از میان رفته امنیت رژیم صهیونیستی تأمین شود.

وی افزود: براساس شواهد، آل سعود در ارتباط با رژیم صهیونیستی بوده و نقش اساس را در ایجاد این گروه داشته است؛ امیدواریم اختلافات داخلی آل سعود سبب اضمحلال و نابودی آن شود و گروهک داعش در آتش برافراشته آل سعود بسوزد و از میان برود.

۱۳۹۴/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...