نسخه چاپی

دشمنی استكبار از چشم ملت ایران پنهان نمی‌ماند

امام جمعه موقت میبد با اشاره به برخی بیانات ضد ایرانی از سوی دنیای استكبار و برخی مقامات آنها گفت: هیچ‌گاه این دشمنی‌ها از چشم تیزبین ملت ایران پنهان نمی‌ماند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میبد با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 و سند برجام، اظهار داشت: این برجام باید مراحل قانونی خود را طی و نقاط قوت و ضعف آن به دقت بررسی شود.

وی با تاکید بر اینکه در رد و یا قبول برجام نباید شتاب‌زده عمل کرد، عنوان کرد: نتیجه برجام در سرنوشت مملکت ما نقش تعیین کننده‌ای دارد و مجلس و شورای عالی امنیت ملی در مقابل آزمون بسیار مهمی قرار گرفته و باید از هرگونه شتاب زدگی در رد یا قبول برجام پرهیز شود.

خطیب جمعه میبد خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: دشمنان باید شکست ملت مبارز و مقاوم ایران را در خواب ببینند زیرا ما از پیروزی انقلاب تا به حال، پنج رئیس جمهور آمریکا که آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را داشته‌اند پشت سر گذاشتیم و به فضل خدا اوباما هم مثل آنها نمی‌تواند ملت ایران را به تسلیم وا دارد.

امام جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه برجام نباید موجب تفرقه در صفوف ملت و بین ملت و دولت شود، گفت: انقلاب ما از فراز و نشیب‌های زیادی به سوی اهداف عالیه و بلند درحرکت است و نباید بذر یاس و ناامیدی را میان ملت کاشت.

وی با اشاره به برخی بیانات ضد ایرانی از سوی دنیای استکبار و برخی مقامات آنها گفت: هیچ‌گاه این دشمنی‌ها از چشم تیزبین ملت ایران پنهان نمی‌ماند.

اعرافی تصریح کرد: ما آمریکا را همچنان مظهر استکبار و دشمنی با خود می‌دانیم و برجام را چه بپذیریم و چه رد کنیم، ایران اسلامی همچنان متحد و قدرتمند با متحدان منطقه‌ای خود می‌ماند و به یاری مستضعفان و مظلومان و به مبارزه بی‌امان با دنیای استکبار ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اجرای احکام حکم عادلانه قضایی بعضی از مفسدان اقتصادی، گفت: اجرای حکم عادلانه اخیر از سوی دستگاه قضا در رابطه با مفسدان اقتصادی، امنیتی و سیاسی، طعم شیرین عدالت علوی را در کام ملت ایران نهاد.

۱۳۹۴/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...