نسخه چاپی

حشرات موذی ۴ منزل مسكونی را به آتش كشیدند

آتشی كه برای از بین بردن حشرات موذی روشن شده بود، ۴ منزل مسكونی را در روستای زشك شهرستان بینالود خراسان رضوی شعله‌ور كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در تشریح این خبر گفت: دقایقی از ساعت ۵ صبح نگذشته بود که با تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق گسترده اکیپ گشت کلانتری شاندیز بلافاصله به روستای زشک اعزام شد.

سرهنگ صارمی ساداتی افزود: ماموران پس از حضور در محل با آتشی که گریبانگیر ۴ واحد مسکونی شده بود مواجه شده و برای کنترل و خاموش کردن آن با کمک تیم های آتش نشانی وارد عمل شدند و توانستند پس از ۳ ساعت تلاش مداوم این حادثه را مهار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود ادامه داد: با بررسی های اولیه مشخص شد این حادثه حریق از یک منزل مسکونی آغاز شده که به علت چوبی بودن خانه های این منطقه به سرعت به منازل دیگر سرایت کرده است که طی آن دو منزل کاملاً در آتش سوخت و دو منزل دیگر نیز آسیب جدی دیدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از اهالی منازل و کارشناسان آتش نشانی علت این حادثه را استفاده از آتش برای از بین بردن حشرات موذی مانند موریانه و پشه ها و بی احتیاطی در این امر اعلام کردند.

سرهنگ صارمی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی که خسارتی بالغ بر ۲۵۰میلیون ریال برجای گذاشته خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

۱۳۹۴/۵/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...