نسخه چاپی

عذر و بهانه های برانكو برای باخت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد اگر اشتباهات داوری نبود تیمش در حال حاضر به جای یك امتیاز، هفت امتیاز داشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ بعد از نشستی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت در جمع خبرنگاران درباره اوضاع تیمش گفت: طبیعی است که اوضاع تیم ما بعد از دو باخت خوب نباشد. دو شکستی که ما استحقاق آن را نداشتیم و حتی می‌توانستیم برنده هر دو بازی باشیم.

وی در ادامه افزود: به هر حال باخت در فوتبال طبیعی است، مخصوصاً که در یک بازی یکی دو اشتباه بزرگ داشته باشی و طبیعی است که شکست بخورید. ما در هیچ یک از این دو بازی اخیرمان ضعیف‌تر از حریفان خود نبودیم و حتی بهتر هم عمل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا اعتراض سرخپوشان به داوری درست و منطقی است، گفت: من از شما می‌پرسم، آیا اعتراضی که ما می‌کنیم مهم است یا نه؟ طبیعی است که باید بعد از این اتفاقاتی که در دو بازی اخیرمان رخ داد، اعتراض کنیم. من پنج مثال را برای شما می‌زنم که در این دو بازی داور علیه ما اشتباه کرد. در بازی با سپاهان در دقیقه پنج روی مهدی طارمی خطای مسلم شد و چون بازیکن حریف شانس گل را از ما گرفت، باید با کارت قرمز مواجه می‌شد.

این مربی کروات خاطر نشان کرد: یک پنالتی برای سپاهان گرفته شد که اصلاً خطا نبود، ضربه پنالتی بازیکن سپاهان کاملا غیرقانونی و خطا بود، سه خطا در محوطه جریمه روی عالیشاه صورت گرفت که حداقل دو صحنه آن پنالتی بود، در اهواز هادی نوروزی روی خطایی اخراج شد که داور مشابه همین خطا را در دو صحنه روی بازیکن ما نادیده گرفت. اگر این اشتباهات نبود ما الان به جای یک امتیاز هفت امتیاز داشتیم.

«درست است داوران ضعیف عمل کرده‌اند، اما به هر حال پرسپولیس هم‌اکنون در قعر جدول قرار دارد»، برانکو در پاسخ به طرح این موضوع اظهار داشت: بله ما این را قبول داریم که الان در انتهای جدول هستیم، اما باید به این نکته توجه کنید که عملکرد ضعیفی مقابل سپاهان نداشتیم. در واقع اگر ضعیف بازی می‌کردیم آن موقع کارمان مشکل‌تر بود.

وی درباره عدم حضور محسن مسلمان و اینکه قرار بود او جایگزین محمد نوری باشد، گفت: شکل بازی مسلمان و نوری متفاوت است. مسلمان به همراه وحید حیدریه دیر به تیم ملحق شدند و به همین دلیل آمادگی کامل ندارند. ما در بازی با سپاهان مجبور شدیم که به حیدریه بازی بدهیم. او خوب بازی کرد اما به هر حال آمادگی کامل نداشت و این یکی از دلایل مصدومیتش بود. قرار است حیدریه فردا MRI بگیرد و پس از آن میزان مصدومیتش مشخص خواهد شدt اما با تجربه‌ای که دارم می‌توانم پیش‌بینی کنم که او حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود و باید از نو شروع کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با ذوب‌آهن در هفته چهارم عنوان کرد: ذو‌ب‌آهن مقابل سپاهان نیز خوب بازی کرد اما نتوانست به پیروزی برسد. این تیم برابر استقلال عملکرد خوبی داشت و اولین پیروزی‌اش را کسب کرد. می‌دانیم که بازی سنگینی مقابل ذوب‌آهن پیش رو داریم.

برانکو درباره عملکرد جری بنسون، مهاجم خارجی پرسپولیس نیز گفت: او یک روز قبل از آغاز فصل به تیم ما اضافه شد و نیاز به تمرینات زیاد دارد.

وی درباره حضور سوشا مکانی و هادی نوروزی، دو بازیکن محروم پرسپولیس در دیدار با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سوشا اگر در سه بازی قبلی به میدان می‌رفت از ۹ امتیاز ممکن می‌توانستیم به هفت امتیاز دست پیدا کنیم. او یکی از لیدرهای تیم است و به سایر بازیکنان اعتمادبه‌نفس می‌دهد. همچنین باید به احمد نوراللهی نیز اشاره کنم که یکی از بازیکنان آینده‌دار پرسپولیس است که به دلیل عمل جراحی چند هفته دیر به تیم ملحق خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره کاپیتانی مهرداد کفشگری در دیدار با سپاهان و اینکه بازوبند در اختیار مایکل اومانیا قرار نگرفت، گفت: اومانیا یکی از بازیکنان باتجربه تیم است که در دو دوره جام جهانی حضور داشته است اما کفشگری سابقه بیشتری در پرسپولیس دارد و از صمیم قلب برای تیم تلاش می‌کند و کم نمی‌گذارد. متأسفانه کفشگری در بازی با سپاهان اشتباهی مرتکب شد که این مسئله می‌تواند برای هر بازیکنی رخ دهد.

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی به پرسپولیس ملحق خواهد شد یا نه، گفت: ما در حال حاضر امکان جذب بازیکن جدیدی را نداریم.

۱۳۹۴/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...