نسخه چاپی

۵ پیروزی برای شاگردان طلایی در روز نخست

شاگردان طلایی در روز نخست مسابقات كشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صاحب ۵ پیروزی شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در آغاز نخستین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که در سالن جودو پان آمریکن پیگیری می‌شود، 5 پیروزی برای شاگردان محمد طلایی به دست آمد.

در وزن 50 کیلوگرم که 18 نفر به روی باسکول رفته‌اند، علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف رازمیک میساکیان از ارمنستان می‌رود. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کارلوس هررا از ونزوئلا و مارکو آزارلو ایتالیا مسابقه می‌دهد. کشتی‌گیران آذربایجان، ژاپن، مغولستان و قرقیزستان در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن 60 کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول به مصاف سلیم گوزان از ترکیه رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت. وی در دور دومی با رشیداف از روسیه پیکار کرد و وی را نیز با حساب 2 بر یک در یک کشتی نفس‌گیر شکست داد تا راهی ذدور سوم شود. در این وزن 23 کشتی‌گیر حضور دارند و آزادکاران آذربایجان، اوکراین، قزاقستان، ازبکستان، بلاروس و قرقیزستان با صادقی همگروه هستند.

در وزن 74 کیلوگرم که 29 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، رضا مظفری در مبارزه اول به مصاف اسماعیل اینگن از بلغارستان رفت و با حساب 10 بر صفر به برتری رسید. وی در کشتی دوم با یوسوپوف از قرقیزستان سرشاخ شد که این حریفش را نیز 11 بر صفر برد. آزادکار وزن 74 کیلو کشورمان باید با حریف بلاروسی مصاف دهد.

در وزن 96 کیلوگرم سید ایمان حسینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف محمد سعد از تونس رفت و با نتیجه 12 بر 4 به برتری دست یافت. وی در دور سوم با برنده دیدار ریشانپریت راندیش از کانادا و مارتین اراسموس از آفریقای جنوبی روبرو شود. در این وزن 19 کشتی گیر حضور دارند و نمایندگان گرجستان، مجارستان و آمریکا نیز در گروه حسینی هستند.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز یکشنبه برگزار می‌شود که محمد نامجو مطلق در وزن 55 کیلوگرم، جمال عبادی در وزن 66 کیلوگرم، مجتبی گلیج در وزن 84 کیلوگرم و امین طاهری در وزن 120 کیلوگرم به مصاف رقبا می‌روند.

۱۳۹۴/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...