نسخه چاپی

ادعای عجیب نویسنده ترك در باره ایران

یك نویسنده نزدیك به رئیس جمهوری تركیه با چشم از پوشی نقش منفی كشورش در بحرانهای سوریه و عراق و نادیده گرفتن حمایت های آنكارا از گروهك های تروریستی در منطقه، در ادعایی مضحك اعلام كرد كه تانك های ایران طی دو سال آینده به كعبه خواهد رسید!.

به گزارش نما به نقل از العالم، "ابراهیم کاراگول" سردبیر روزنامه "ینی شفق" چاپ ترکیه روز شنبه در مقاله ای نوشت: منطقه خاورمیانه به دلیل تفرقه افکنی های مذهبی به دو اردوگاه اصلی تقسیم شده است و کسانی که اوایل دوران جنگ سرد از تعیین مرز کشورهای اسلامی با خون دم می زدند، از 10 سال پیش این جمله را تکرار می کنند که "اسلام با خودش خواهد جنگید" و حالا می بینیم که این ادعاها به واقعیت تبدیل شده است.

این نویسنده درباره رسیدن جنگ به کانون اسلام یعنی مکه مکرمه هشدار داده نوشت: "برحذر باشید که چنین اتفاقی ممکن است روی دهد".

کاراگول با بیان این که تهران، نقشه ژئوسیاسی خطرناکی را در منطقه اجرا خواهد کرد، مدعی شد: "این اطلاعاتی را که می گویم، ثبت کنید که روزی فرا می رسد که ایران به عربستان و نیز به عراق و کویت حمله می کند".

وی می افزاید: "به اعتقاد شخصی من، کشورهای واقع در حوزه خلیج فارس، طی دو سال آینده شاهد ناآرامی و تنش خواهند بود و در واقع بحران مذهبی خطرناکی در این منطقه روی خواهد داد و این کشورها آشکارا از سوی ایران تهدید خواهند شد و پس از مدتی، تهران به طور مستقیم وارد این کشورها خواهد شد.

کاراگول همچنین مدعی شده که "ماجراجویی های خطرناکی که ایران در خلیج فارس انجام می دهد، همه منطقه را تکان خواهد داد و موج های ناشی از این وضعیت به مرزهای ترکیه نیز خواهد رسید؛ از این رو باید سرکشی ها و بلندپروزی های ایران را قبل از اینکه فرصت از دست برود و تانک های ایران به مکه برسد و تا پیش از آنکه بحران آغاز شده در خلیج فارس به جنگ مکه تبدیل شود، کنترل کرد".

۱۳۹۴/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...