نسخه چاپی

سقوط هواپیمای آموزشی در قزوین +عكس

عکس خبري -سقوط هواپيماي آموزشي در قزوين +عکس

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در این استان تلفات جانی نداشت.

به گزارش نما به نقل از فرارو: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در این استان تلفات جانی نداشت.

حکمت‌الله هاشمی اظهار کرد: یک دستگاه هواپیمای آموزشی زیر پل شرکت راه‌سازی استراتوس در 40 کیلومتری جاده قزوین - رشت سقوط کرد.

وی افزود: در این حادثه سرنشینان هواپیمای دونفره مصدوم شده بودند که یکی از آنان با 33 سال سن به صورت سرپایی مداوا شد و دیگری که 59 سال سن دارد در حال انتقال به مرکز درمانی به وسیله عوامل اورژانس است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان اینکه حال سرنشین 59 ساله وخیم گزارش شده است، ادامه داد: عوامل جمعیت هلال احمر هفت دقیقه پس از وقوع حادثه یعنی ساعت 11:02 در صحنه حضور داشتند و به امدادرسانی پرداختند که خوشبختانه در این حادثه هیچ انفجاری رخ نداد.

هاشمی تصریح کرد: در این حادثه امدادگران جمعیت هلال احمر شامل سه اکیپ چهار نفره از پایگاه‌های امداد و نجات طارم، کوهین و مهتاب در محل حادثه حضور یافتند که در آن ست‌های نجات و آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر در کنار تیم‌های امدادی اورژانس بکارگیری شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال جاری اوایل سال نیز یک مورد حادثه سقوط بالگرد آموزشی در نواحی شهرستان آبیک استان قزوین اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین به صورت 24 ساعته در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اقدام کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: مردم می‌توانند در مواقع بروز حادثه با سامانه ندای امداد جمعیت هلال احمر استان به شماره 112 تماس بگیرند تا عوامل امدادی را در جریان حادثه قرار دهند.

۱۳۹۴/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...