نسخه چاپی

یورش «النصره» به ادلب و ربودن ده‌ها جوان سوری

گروه تروریستی تكفیری «جبهه النصره» ضمن یورش به شهرك «كفر سنجه» در ریف ادلب، ده‌ها جوان این شهرك را ربود.

به گزارش نما به نقل از فارس، همزمان با پیشروی ارتش سوریه و مقاومت حزب الله در شهرک «الزبدانی»، در ریف دمشق، ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» که رکن اصلی آن را گروه تکفیری «جبهه النصره» تشکیل می‌دهد، حمله گسترده‌ای را علیه شهرک‌های شیعه نشین «کفریا» و «الفوعه» در ریف ادلب انجام دادند که 4 ماه است، در محاصره این گروه و گروه‌های هم پیمان با آن قرار دارند.

حمله جبهه النصره به شهرک‌های فوعه و کفریا از محور ایست و بازرسی «الکهرباء» در منطقه «الصواغیه»، در شرق شهرک فوعه انجام شد که با مقاومت سرسختانه نیروهای دفاع مردمی این شهرک مواجه شد.

از سوی دیگر، این گروه تروریستی با یورش به شهرک «کفر سجنه» در ریف جنوبی ادلب، اقدام به بازرسی از خانه‌های ساکنان این شهرک و ربودن تعدادی از مردان و جوانان آن کرد.

عناصر جبهه النصره پس از ربودن این افراد، آنها را به نقطه نامعلومی منتقل کردند و برای ایجاد رعب و وحشت بین مردم و مقابله با اعتراض‌های آنها، اقدام به شلیک هوایی کردند.

این درحالی است که نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع و تجمعات گروه‌های تروریستی تکفیری وابسته به جیش الفتح را در مناطق مختلف ادلب و ریف آن از جمله شهرک «بنش» و همچنین کاخ دادگستری شهر ادلب هدف قرار داد و منهدم کرد.

۱۳۹۴/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...