نسخه چاپی

نمی‌خواستم در استقلال بمانم و ذخیره شوم

اسماعیل شریفات مهاجم فولاد خوزستان در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس مشكلاتی را با هواداران تیم حریف پیدا كرد ولی همه چیز درنهایت ختم به خیر شد تا در ورزشگاه درفشی‌فر اتفاقات بدی نیفتد.

شريفات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاين در مورد اتفاقاتي كه در اين بازي دوستانه افتاد حرف‌هايش رااين گونه آغاز مي‌كند:« نمي‌دانم چرا هواداران پرسپوليس هميشه بازيكنان استقلال رامورد محبت خود قرار مي‌دهند. بازي ما پرسپوليس يك بازي دوستانه بود و اهميت زيادي نداشت ولي من از همان لحظه كه وارد زمين شدم با فحاشي عده‌اي از هواداران پرسپوليسروبه رو شدم. آنها به خانواده‌ام ناسزا گفتند و فكر مي‌كنم از اين ناراحت بودند كه در زمان حضورم در استقلال 4 دربي را برديم و حتي من بازوبند كاپيتاني را بستم.»

شريفات كه با دستانش عدد 4 را به هواداران پرسپوليس نشان داد در اين خصوص مي‌گويد:«‌من تا حالادر يك مسابقه اينقدر فحش نشنيده بودم. من براي خودم شخصيت دارم و نمي‌دانم چرا يك بچه كوچك بايد به من فحش بدهد. در بازي ديروز هيچ حركتي انجام ندادم ولي وقتي با رفتارهاي تماشاگران پرسپوليس روبه‌رو شدم عدد 4 را نشان دادم چون اين حق من بود و 4 بار پيروزي در دربي برايم افتخار بزرگي است.»

شريفات در قسمتي از حرف‌هايش از علي كريمي كاپيتان پرسپوليس تشكر مي‌كند. او مي‌گويد:« دست آقاي كريمي به عنوان كاپيتان پرسپوليس درد نكند. من مي‌خواستم از ورزشگاه بيرون بروم ولي مثل اينكه هواداران پرسپوليس مي‌خواستند مرا كتك بزنند و اگر چاقو هم دست آنها مي‌ديديم نبايد تعجب مي‌كرديم. كريمي من را راهنمايي كرد و بايد از او تشكر كنم.»

از شريفات در مورد جدايي از استقلال سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:« من 2 سال در استقلال بودم و در اين تيم پيشرفت كردم. آقاي مظلومي هم كه به من كمك كرد و من بايد از او و همچنين مديريت استقلال تشكر كنم. شرايط استقلال بعد از تغيير و تحولاتي كه دراين تيم انجام شد فرق كرد و من دوست نداشتم در استقلال بمانم و ذخيره شوم. اين تيم بازيكنان زيادي گرفت و من هم صلاح ديدم از استقلال جدا شده و به فولاد بروم.اميدوارم بهترين بازي‌ها را براي فولاد انجام داده و با تيم خوبي كه داريم مردم خوزستان را خوشحال كنيم.»‌

۱۳۹۱/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...