نسخه چاپی

توقف پژو ۴۰۵ با ۱۳۰ كیلو مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از كشف ۱۳۰ كیلوگرم تریاك از یك دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ «مهدی فضلی علیشاه» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در گفتگو با مهر گفت : در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در روز گذشته مشخص شد که فردی با استفاده از یک دستگاه خودرو ۴۰۵ قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از شهرهای غربی کشور به استان البرز را دارد.

وی افزود: بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز قرار گرفت و در ابتدا با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که این فرد از فعالان امر خرید و فروش مواد مخدر در استان البرز و تهران بوده و درصدد خرید یک محموله قابل توجه مواد مخدر از همدستان خود در شهرستان پاکدشت هستند.

سرهنگ علیشاه افزود: دو تیم عملیاتی به مسیرهای تردد احتمالی خودرو پژو ۴۰۵ اعزام و با کنترل خودروهای ورودی به حوزه انتظامی استان البرز، خودروی موصوف در محور آزادگان به سمت کرج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس در یک موقعیت مناسب با ایجاد ترافیک مصنوعی خودرو توقیف و راننده آن به همراه همسرش دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.

وی گفت:در بازرسی انجام شده از داخل صندوق عقب خودرو تعداد ۱۳بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی ۱۳۰ کیلو گرم کشف شد و متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شدند

۱۳۹۴/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...