نسخه چاپی

آماده‌باش حزب‌الله

عکس خبري -آماده‌باش حزب‌الله

پیوند نفاق جدید و قدیم در داخل و گرا دادن آنها به دشمن در بسترسازی فاز سوم عملیات براندازی یك واقعیت است. اگر هوشمندانه عمل كنیم توفانی كه می‌خواهند به پا كنند تبدیل به نسیمی خواهد شد كه پرچم اقتدار ملی را بیش از پیش در اهتزاز نگه می‌دارد.

به گزارش نما، روزنامه «رسالت» در سرمقاله شماره امروز خود نوشت:

کودتای ننگین 28 مرداد یک نبرد نرم تمام‌عیار علیه ملت ایران بود. ملت در اوج قضیه ملی شدن صنعت نفت که یقه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را گرفته بود خنجر لیبرالها و ملی‌گراها را در پشت خود حس کرد و بازی برده در قیام تاریخی 30 تیر 1331 را به دشمن واگذار کرد. مصدق با انحلال مجلس و بی‌مهری به فدائیان اسلام و آیت الله کاشانی، عقبه نهضت را شخم زد تا آمریکایی‌ها تخم کودتا را در زمین افکار عمومی بپاشند، آن هم کودتایی که در رأس ارتش، خود مصدق قرار داشت و با همین شرط نخست وزیری را پذیرفته بود.

این روزها، سالگرد پیروزی مقاومت و جنگ 33 روزه حزب الله علیه رژیم صهیونیستی است. جنگی که حزب الله، هم در حوزه نرم و هم در حوزه سخت بر دشمن صهیونیستی غلبه کرد و نقطه پایانی بر سلطه طلبی‌های استکبار جهانی در منطقه گذاشت. اعراب در پنجاه سال پیش در جنگ 6 روزه سرزمین‌های خود را به اسرائیل غاصب واگذار کردند و در بیرون مرزهای خود با تجاوز صهیونیست‌ها و در داخل با خیانت رهبران خود روبه‌رو بودند. اما یک جمع کوچک در جنوب لبنان که حتی حکومت را در دست نداشتند آنچنان ضرب شستی به اسرائیل نشان دادند که دشمن برای اولین بار طعم تلخ شکست و خفت و خواری را چشید.

امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و بنیانگذار نهضت‌های رهایی‌بخش در منطقه و جهان است. امام (ره) مبدع شکل‌گیری امت و امام در عصر ماست. امت در حرکت تاریخی خود در مقابله با کفر، شرک، الحاد و نفاق به امام نگاه می‌کند و حزب الله در این مقابله در صف اول ایستاده است. امروز حزب الله در داخل در کف خیابان حضور دارد و در خارج در کف بیابان‌ها و صحراها در آماده باش کامل، گوش به فرمان مولای خود است.

حزب الله در خیابان و بیابان با قطب‌نمای ولایت فقیه حرکت می‌کند. هرجا فرمان آمد بایستید، می‌ایستد، هر جا فرمان آمد به پیش‌روی ادامه دهید، ادامه می دهد و...

امروز درک حزب الله در تهران همان است که در صنعا و منامه، بیروت، دمشق، بغداد و... است. حزب الله امروز دست به ماشه در هوا، دریا و زمین است. امروز جهان اسلام گرفتار پدیده نفاق در درون خود است. باید جریان حزب الله جهان اسلام از این مرحله با هوشمندی عبور کند. پاکی و زلالی رهبری انقلاب اسلامی در دوران امام (ره) و پس از آن باعث شد جریان نفاق در ایران را در ویترین پادگان اشرف و سپس در لیبرتی در برابر وجدان‌های بیدار امت و به ویژه حزب الله به نمایش بگذارد. در این ویترین جز حرمسرای سران نفاق و شهوترانی‌های بی‌حساب در کنار وطن‌فروشی و خیانت به ملت چیز دیگری مشاهده نشد.

امروز پدیده نفاق در جهان اسلام در ظهور داعش و جریان‌های تکفیری خودنمایی می‌کند. موضوع جهاد نکاح همان راه‌اندازی حرمسرا برای رهبران نفاق و شهوترانی‌های جنون‌آمیز و کشتار بیرحمانه مومنین و مسلمانان با دلارهای آمریکایی چیزی نیست که بتوان در معرفی منافقین جهان اسلام آن را پنهان کرد. در حالی که امت امام و جریان حزب الله آرایش خود را در برابر صهیونیست‌ها در منطقه و آمریکا و استبداد جهانی تکمیل می‌کردند خنجر نفاق تکفیری‌ها را بر پشت خود احساس کردند.

جنون سر بریدن‌ها، زنده‌سوزی‌ها و قتل‌های فجیع در سرزمین‌های اسلامی به پایان می‌رسد و جنگ نیابتی تکفیری‌ها علیه موجودیت انقلاب اسلامی به شکست منجر می‌شود. دنیای اسلام بالاخره یکپارچه در برابر جریان نفاق خواهد ایستاد. کلام، منطق و روشنگری بیش از گلوله در این وادی اثرگذار است. با این حال هنوز آمریکا دشمن است و هیچ تردیدی در آن نیست.

"برجام" یک گذرگاه است، ملت ما از آن عبور خواهد کرد. ایران اسلامی پرقدرت‌تر از همیشه از دوستان خود در منطقه و جهان حمایت خواهد کرد و نقشه‌های شوم استبداد جهانی به ویژه در مورد تجزیه و تکه پاره کردن کشورهای اسلامی خنثی می‌شود. آمریکایی‌ها پس از برجام درصدد نفوذ در سلسله و ارکان قدرت جمهوری اسلامی هستند. هوشمندی مسئولین و آماده باش حزب الله، این آرزوی آنان را بر باد خواهد داد.

"برجام" تنها یک ظرفیت گفتگو یا بهتر بگوییم یک "نبرد دیپلماتیک" بود. این نبرد در دوره پسامذاکرات و احتمالا پساتحریم ادامه دارد. آمریکایی‌ها این اواخر همراهی شرکای جهانی خود را از دست داده و حتی در جاهایی با آنها درگیر بودند. پنتاگون به کاخ سفید مدت‌ها هشدار داده بود که کاری از دست ما ساخته نیست، گزینه نظامی یک جوک است. سیا از رسوایی جریان سبز اموی و پیروزی ملت در قیام تاریخی 9 دی گزارشی تهیه و تکیه آمریکایی‌ها بر مشتی بی‌آبرو و وطن‌فروش در فتنه 88 را یک سراب توصیف کرده بود. وزارت خارجه‌شان تنها راه برای برون‌رفت واشنگتن از بن‌بست مقابله با ایران را گفتگو و مذاکره تشخیص داده بود.

لذا آنها در اوج نیاز به گفتگو گاهی برای تداوم مذاکرات به التماس افتاده بودند. بیش از ده بار تیم مذاکره‌کننده اعلام کرد که مذاکرات پایان یافته است و دلیلی برای ادامه گفتگوها وجود ندارد و آنها قدم به قدم عقب نشستند و حاصل آن شد "برجام". اگر تیم بیشتر مقاومت می‌کرد دستاوردها بیش از این بود که الآن هست.

امروز دولت و ملت با همدلی و همزبانی مثل کوه در برابر آمریکا ایستاده‌اند. اقتدار ملی در اوج خود است. مجلس و شورای امنیت ملی، مشروط و با حق تحفظ می‌تواند "برجام" را بپذیرد یا اصلا رد کند. امروز نگاهها به نظام و رهبری است، هر تصمیمی که گرفته شود نتیجه خرد جمعی و عقل جمعی انقلابیون و مسئولین نظام است.

آنچه امروز حزب اللهی‌ها را به خط کرده و باید در آماده باش دائمی باشند، تحولات پس از مذاکرات وین است. اولین واقعیت پیش رو آن است که دشمن به حجم خصومت‌های خود افزوده است و درصدد نفوذ در ارکان حکومت برای عملیاتی کردن فاز سوم براندازی و تداوم جنگ نرم علیه ملت است. هوشیاری در داخل به ویژه حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی و رصد کردن حرکات دشمن،فوق العاده مهم است.

پیوند نفاق جدید و قدیم در داخل و گرا دادن آنها به دشمن در بسترسازی فاز سوم عملیات براندازی یک واقعیت است. اگر هوشمندانه عمل کنیم توفانی که می‌خواهند به پا کنند تبدیل به نسیمی خواهد شد که پرچم اقتدار ملی را بیش از پیش در اهتزاز نگه می‌دارد. دومین نکته آماده باش حزب الله در منطقه و جهان و رصد تحولات و نقشه‌های شوم آمریکاست. اخوان المسلمین به طور اعم و حماس به طور اخص باید بدانند دشمن اصلی در جهان، آمریکا و در منطقه رژیم صهیونیستی است. هر حرکتی که مقاومت را در برابر دشمنان اسلام و قرآن تضعیف کند یا حاصل غفلت است یا محصول خیانت و نفاق!

حزب الله در لبنان باید در‌ آماده باش کامل باشد تا اگر دشمن دست از پا خطا کرد شهرهای صهیونیست نشین مناطق اشغالی را با موشک شخم بزند. حزب الله در سوریه باید در کنار ارتش دست تجزیه را قطع و از حریم حرم زینب (س) دفاع کند. در عراق نیروهای مردمی در کنار ارتش، حافظ استقلال عراق باشند، والا تکفیری‌ها همچنان که به بقیع رحم نکردند و همه قبور ائمه(ع) را ویران کردند، نجف و کربلا را با خاک یکسان می‌کنند. در یمن و بحرین دست تجاوز آل سعود باید قطع شود.

آمریکایی‌ها پس از وین برای اوضاع داخلی ما و منطقه طراحی دارند. فقط با آماده باش دائمی حزب‌الله در داخل و خارج می‌توانیم طراحی دشمن را به هم بزنیم.

محمدکاظم انبارلویی

۱۳۹۴/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...