نسخه چاپی

اژه‌ای نمایندگان دیداركننده با زنجانی را به جلسه دعوت كرد

یك عضو كمیسیون انرژی مجلس از دعوت به جلسه سخنگوی قوه قضاییه با اعضای دیدار كننده با بابك زنجانی خبرداد.

به گزارش نما، امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن گفت: سخنگوی قوه قضائیه از اعضای دیدار کننده با بابک زنجانی دعوت به جلسه کرده است.

وی افزود:‌ آقای اژه‌ای طی تماس تلفنی خواستار جلسه‌ای با اعضای دیدار کننده با بابک زنجانی شده‌ تا طی استماع نظرات و دلایل قانونی این اعضا مبنی بر دیدار با زنجانی، مجوز لازمه صادر شود.

عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس با بیان اینکه دعوت به جلسه سخنگوی قوه قضاییه را قبول نکرده‌ایم تصریح کرد: در شرایط فعلی ما کاری با جناب اژه‌ای نداریم و می خواهیم طبق قانون با زنجانی دیدار کرده و آقای اژه‌ای نمی‌‌تواند به ما بگوید که ما چه می خواهیم در آن جلسه بگوییم .

سلطانی در ادامه تأکید کرد: اگرقوه قضاییه قصد صدور مجوز این دیدار را ندارد بهتر است به صورت محترمانه به درخواست نمایندگان پاسخ منفی دهدچرا که موضوع دیدار ما، با زنجانی است، نه آقای اژه‌ای ! همچنین اگر این دیدار با رئیس قوه قضاییه ترتیب داده می شد ما هیچ حرفی نداشتیم، ولی خوب با همه این موارد در این جلسه حضور نخواهیم داشت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر موضع سه عضو دیدارکننده با زنجانی نسبت به این درخواست منفی است و این سه عضو قصد ندارند در این جلسه شرکت کنند.

۱۳۹۴/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...