نسخه چاپی

حواشی مراسم قرعه‌كشی جام شهدا

در جام شهدای امسال دو سرمربی خارجی لیگ برتر حضور دارند و از برگزاری این جام استقبال كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم قرعه‌کشی جام شهدا امروز برگزار شد که برانکو و اولیویرا از حضور در این جام استقبال کردند به طوریکه مسئولان سازمان لیگ با تشکر از این دو مربی خارجی عنوان کردند: برانکو و الیویرا استقبال ویژه‌ای از این جام کردند و جزو اولین مربیانی بودند که با شرکت تیمشان در این مسابقات موافقت کردند که باید از آنها تشکر کنیم.

*غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که در این مراسم حضور داشت ضمن تشکر از تیم‌ها عنوان کرد: حضور در جام شهدا بیشتر برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و برد و باخت در آن خیلی مهم نیست هرچند که در جام شهدای سال گذشته شاهد مسابقات زیبایی هم بودیم که امیدوارم امسال هم کیفیت این مسابقات بالا باشد.

*با توجه به اینکه روز 12 شهریور بازی تیم ملی ایران با گوام برگزار می‌شود در این روز هیچ مسابقه‌ای در جام شهدا برگزار نخواهد شد.

*کریمی رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید نیز در این مراسم حضور داشت و برگزاری جام شهدا را مسابقاتی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

*با توجه به تعطیلی لیگ برتر در شهریورماه دو تیم دیگر هم تقاضای شرکت در جام شهدا را داده بودند که با مخالفت مسئولان برگزاری مواجه شد و اعلام کردند امکان برگزاری جام شهدا با 6 تیم در مقطع زمانی کوتاه میسر نیست.

*از جمله قوانین مسابقات جام شهدا این است که هر تیم می‌تواند حداکثر 6 تعویض داشته باشد اما بازیکن اخراجی طبق قوانین فیفا محروم است و نمی‌تواند در بازی بعدی برای تیمش شرکت کند.

*قرار شد در این مسابقات هر تیم به جای 18 بازیکن نام 23 بازیکن را در فهرست خود قرار بدهد.

*از تیم‌ها خواسته شد اگر کار فرهنگی ویژه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌خواهند انجام بدهند با هماهنگی آن مراسم قبل از هر بازی انجام شود.

*در این مسابقات اگر بازی مساوی شود وقت اضافه نخواهد داشت و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده است.

*ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی از مسئولان برگزاری مسابقات خواست که بهتر است که برای برگزاری مسابقات قرعه‌کشی انجام شود اما غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات گفت: در تورنمنت‌های دوستانه مسابقات چیده می‌شود و قرعه‌کشی انجام نمی‌شود زیرا باید بحث پخش تلویزیونی مد نظر قرار بگیرد و بحث‌های شورای تأمین هم مد نظر است.

*قرار است داوران بین‌المللی تهران این مسابقات را قضاوت کنند و عوامل برگزاری هم از سازمان لیگ باشد که هیأت فوتبال تهران هم در برگزاری این مسابقات کمک لازم را انجام خواهد داد.

*در پایان مراسم قرعه‌کشی قرار شد به تیم قهرمان مسابقات جام یادبود و مدال اهدا شود و به تیم‌های دوم و سوم هم جام یادبود اهدا خواهد شد.

۱۳۹۴/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...