نسخه چاپی

افزایش پاداش ملی‌پوشان فوتبال تصویب شد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: افزایش پاداش‌های ملی‌پوشان فوتبال امروز در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، غلامرضا بهروان در مورد جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدای این جلسه کفاشیان در مورد وضعیت تیم ملی و پول‌هایی که فدراسیون از فیفا طلب دارد گزارش مفصلی را ارائه داد و در مورد کی‌روش نیز اعلام کرد که او پس از حضور در سمینار مالزی برای تشکیل اردوی تیم ملی هفته آینده به تهران بازخواهد گشت.

وی در مورد اینکه برخی از تیم‌های لیگ برتری نسبت به قضاوت دیدارهای خود در هفته اخیر شکایت داشته‌اند گفت: در مورد این موضوع نیز مفصل در هیات رئیسه صحبت کردیم که دراین خصوص نیز آقای اصفهانیان توضیحاتی را ارائه کردند ضمن اینکه در این مورد گزارشی را به کمیته انضباطی و یکی دو مورد را نیز به کمیته اخلاق ارجاع دادیم.

بهروان گفت: همچنین کفاشیان در مورد نحوه انتقال پول‌هایی که از فیفا طلب داریم گزارشی را ارائه کرد و در مورد راه‌های قانونی این موضوع توضیحاتی را داد. همچنین در مورد حق پخش نیز رئیس فدراسیون فوتبال گفت که فعلا با صدا و سیما تفاهم اولیه صورت گرفته و باید یک گروه کارشناسی در این مورد، بحث را به سرانجام برساند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد دیگر مصوبات جلسه امروز یادآور شد: افزایش پاداش ملی‌پوشان مورد تصویب قرار گرفت که این موضوع را در جدولی به سمع و نظر اعضا رسانده و موافقت اعضای هیات رئیسه را در این مورد گرفتند.

وی در مورد اینکه چرا امروز به کمیته اخلاق رفته بود گفت: یک کار شخصی داشتم و موضوع خاصی نبود ضمن اینکه آن بنده خدایی که فکر می‌کنید به خاطر او رفته بودم نیز با او روبوسی کردم و مشکل به پایان رسید.

بهروان در مورد حضور اعضای هیات رئیسه در تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده دراین جلسه نبودم و نمی‌توانم در این خصوص توضیحی دهم.

وی همچنین در مورد اینکه هدایتی عنوان کرده است تمام بلیت‌های دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن را خریداری خواهد کرد گفت: چنین موضوعی در هیات رئیسه مطرح نشد و بنده از آن اطلاعی ندارم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان در مورد اعتراض ذوب‌آهن به پروپیچ بازیکن استقلال گفت: فکر کنم کمیته نقل و انتقالات وظایفش را به خوبی و درستی انجام داده اما استعلام‌های لازم را از فیفا و مراجع ذی‌صلاح گرفتیم و توضیحات بیشتر در این خصوص را شهبازی خواهد داد.

۱۳۹۴/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...