نسخه چاپی

حضور مجیدی در استقلال منتفی شد

عکس خبري -حضور مجيدي در استقلال منتفي شد

مسئولان باشگاه استقلال برای جذب سهمیه آزاد به دنبال نكونام هستند و با این شرایط حضور مجیدی منتفی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اعلام فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه استقلالی‌ها آمادگی دارند فرهاد مجیدی را به این تیم برگردانند، مسئولان این تیم در تماس‌های مکرر خواهان برقراری ارتباط با این بازیکن شدند اما از آنجا که تا آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات این بازیکن با استقلالی‌ها تماس نگرفت سرانجام کیانوش رحمتی آخرین بازیکنی بود که قراردادش را تمدید کرد تا به این ترتیب فهرست استقلالی‌ها برای این فصل پر شود.

حالا استقلالی‌ها تنها دو جای خالی دارند که یکی از این دو جای خالی باید حتماً با سهمیه آسیایی پر شود و گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان آسیایی هستند. اگر چه سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم زیر 22 سال ایران نیز به استقلال پیوسته است.

گزینه دیگر استقلال که سهمیه پایانی خواهد بود، جواد نکونام است. این بازیکن به اسپانیا رفته و امشب به تهران می‌آید. نکونام با مسئولان اوساسونا در خصوص نحوه پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش صحبت کرده و اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال فراوان روز یکشنبه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد. او چون سهمیه آزاد است مشکلی برای ثبت قرارداد ندارد.

در صورتی که نکونام به استقلال نیاید(که طبق گفته مسئولان استقلال این احتمال خیلی کم است) شاید آبی‌ها باز هم سراغ فرهاد مجیدی بروند اما با توجه به عدم تماس این بازیکن با مسئولان استقلال و احتمال حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان کم است چرا که استقلالی‌ها اولویت‌شان را برای جذب بازیکن آزاد، نکونام است. با این شرایط باید دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد.

نکته آخر این که با جذب جواد نکونام و به خدمت گرفتن دروازه‌بان آسیایی استقلال هیچ جای خالی در فهرست خود نخواهد داشت و حتی سهمیه‌ بین دو نیم‌فصل خود را هم استفاده خواهد کرد و دیگر نمی‌تواند بازیکنی به خدمت بگیرد.

۱۳۹۱/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...