نسخه چاپی

حكم وزیر كشور به اصغر نظافت

با حكم وزیر كشور اصغر نظافت به عنوان فرماندار جدید شهرستان نهبندان معرفی و منصوب شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، شورای اداری نهبندان عصر امروز با هدف معارفه فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد.

استاندار خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: جای دارد 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی بداریم.

وجه‌الله خدمتگذار ادامه داد: باید آگاه باشیم و بدانیم که اگر رشادت‌ها و رادمردی‌های رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس نبود، ما امروز چه سرنوشتی داشتیم از این رو اقتدار، عزت و سربلندی این نظام را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه ملت فهیم ایران هرگز در راستای آرمان‌های انقلاب و نظام سستی نکرده و ثابت قدم بودند، تصریح کرد: همین ایستادگی و مقاومت ملت سبب شده تا دشمنان را وادار به شکست بکنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید برای شهرستان نهبندان گفت: همه این پست‌ها و مقام‌ها فرصتی برای خدمت به مردم است و هر مسئول و مدیری که در این راستا حرکت نکند در واقع به خوذ و مردم جفا کرده است.

خدمتگذار با بیان اینکه در سال جاری بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، افزود: مهم ترین رسالت ما مسئولان اجرای دقیق قانون و حمایت و حراست از آرای مردم است.

وی اضافه کرد: تعریف و اجرای طرح‌های عمرانی، توجه به معیشت مردم و رونق بازارچه‌های مرزی نیز از دیگر ماموریت‌های ما به شمار می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی از اختصاص 13 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار عمرانی به شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: فرماندار جدید این شهرستان می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای توسعه و پیشرفت نهبندان این اعتبارات را جذب و هزینه کند.

خدمتگذار در ادامه به بحث گازرسانی به نهبندان و تلاش و پیگیری مستمر برای اجرایی شدن این طرح اشاره کرد و افزود: رونق بیشتر بازارچه‌های مرزی استان سبب نگهداشت مرزنشینان در مرز و رونق معیشت مردم به ویژه روستاییان می‌شود که به طور جد پیگراین مهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرای نهبندان به منظور توسعه نهبندان با فرماندار جدید همکاری و تعامل داشته باشند.

در پایان جلسه از زحمات عباس ابراهیمی تقدیر و با حکم وزیر کشور اصغر نظافت به عنوان فرماندار جدید نهبندان معرفی و منصوب شد.

گفتنی است اصغر نظافت دومین فرمانداری است که دولت تدبیر و امید در شهرستان نهبندان معرفی و منصوب می‌شود.

۱۳۹۴/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...