نسخه چاپی

كلاهبرداری 40 میلیون تومانی با وعده ازدواج

مرد شیادی كه به بهانه ازدواج دست به كلاهبرداری 40 میلیون تومانی از یك زن جوان زده بود، با تلاش مالباخته در مشهد شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از خراسان: مرد شيادي که به بهانه ازدواج دست به کلاهبرداري 40 ميليون توماني از يک زن جوان زده بود، با تلاش مالباخته در مشهد شناسايي ودستگير شد.

مالباخته در راهروي دادسراي مشهد در تشريح ماجراي خيانت مرد عاشق پيشه گفت: تازه از يک سفر کاري از عراق برگشته بودم که در فرودگاه مهر آباد به طور اتفافي بافردي آشنا شدم که خود را مدير چندين هتل در مشهد و کيش معرفي مي کرد و از آن روز به بعد مرد شياد در حالي که شماره تماسم را گرفته بود با ارسال پيام در لاين و تلگرام، خودش را عاشق من جلوه داد و از من خواستگاري کرد، اوايل مخالف ازدواج با او بودم تا اينکه تسليم چرب زباني هايش شدم و پيشنهاد ازدواجش را پذيرفتم.

او براي اينکه نقشه کلاهبرداري خود را اجرا کند، من را به بهانه آشنايي بيشتر و هماهنگي براي ازدواج از کرمان به مشهد کشاند وبازيچه خود قرار داد. مرد کلاهبردار از ابتدا با بهانه هاي مختلفي مانند اينکه الان پول ميليوني براي خريد يک منزل در کيش به حساب فروشنده واريز کرده ام و دستم خالي است و...از من درخواست پول مي کرد. او حتي به بهانه اين که در جزيره کيش مالک يک هتل است، من را باخود به کيش برد و به روش هاي مختلفي از حساب من پول برداشت مي کرد.

زن جوان ادامه داد: او حتي به طلا هاي همراه من هم رحم نکرد و آنها را فروخت تا پس از واريز مطالبات دروغينش، پول هاي من را که حدود 40 ميليون توماني مي شد برگرداند و در آخرين اقدام من را که خام رفتار او شده بودم به بهانه وارد کردن خودرو از دبي به کيش فرستاد تا خودرو هاي خيالي را از گمرک ترخيص کنم اما ديگر جواب تلفن هاي من را نداد.

من هم که در کيش متوجه شده بودم چه بلايي سرم آمده است باشکايتي در دستگاه قضايي خواستار دستگيري مرد کلاهبردار شدم و توانستم با کمک دستگاه قضايي کرمان و مشهد محل اختفاي کلاهبردار را در حوالي خيابان اميرکبير شناسايي کنم ومرد شياد را با همکاري پليس دستگير کنم.

بنابراين گزارش، پرونده داماد شياد که دوشنبه گذشته دستگير شد پس از ارجاع به شعبه 703 دادسرا توسط بازپرس محمد عليزاده مراحل قضايي خود را طي کرد تا براي رسيدگي به پرونده مطروحه، متهم به دادسراي کرمان منتقل شود.

۱۳۹۴/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...