نسخه چاپی

بازیكن لیگ برتری استاد تتو شد!

خالكوبی یا تتو از پدیده‌های وارداتی است كه در سال‌های اخیر در فوتبال ما رواج زیادی پیدا كرده است. بازیكنانی كه پول باد‌آورده می‌گیرند و كاری به جز روزی یك ساعت تفریح ندارند، این پول را صرف كار‌های عجیب و غریب می‌كنند كه تتو از جمله آنهاست.

به گزارش نما به نقل از خبرورزشی، با اينكه سازمان ليگ خالكوبي را مجاز نمي‌داند اما در عمل هيچ مبارزه‌اي با رواج آن هم نمي‌كند و همين باعث شده فكري به ذهن يكي از فوتباليست‌هاي تيمي شهرستاني برسد! اين تيم كه سال قبل ليگ‌برتري شد، با مشكلات مالي زيادي روبه‌روست و براي پرداخت طلب سال قبل عواملش نيز به تهاتر رو آورد و مغازه و ملك داد.

يكي از بازيكنان صاحب‌نام و ستاره اين تيم كه در ظاهر براي كمك به فوتبال زادگاهش برگشت، با استفاده از علاقه جوان‌تر‌ها به خالكوبي، راه جالبي براي درآمد‌زايي پيدا كرد و با معرفي يكي از دوستانش به عنوان استاد تتو، همه عوامل تيم را نزد آنها مي‌برد و پول كلاني هم از آنها مي‌گيرد! جالب اينكه اين تيم در شهر مقدسي است و خود اهالي آن شهر تمايلي به چنين كار‌هايي ندارند. پس جناب ستاره مجبور است از شهرتش و دوستان غير‌همشهري براي جلب مشتري استفاده كند!

سال قبل اين تيم سه خارجي داشت و امسال يكي را حفظ كرده و روي بدن اين بازيكن ديگر جاي خالي براي تتو وجود ندارد. اين فوتباليست زرنگ از اين همبازي خود به عنوان نمونه ‌كار همه ‌جا نام برده و چنين تبليغ مي‌كند كه: «در اروپا هم دستگاهي با كيفيت دستگاه تتوي ما وجود ندارد كه فلاني اينجا تتو‌هايش را سفارش مي‌دهد!»

صد البته اين بيزينس جناب ستاره لطمات زيادي هم به تيم مي‌زند. خود او كه ديگر به هيچ عنوان در فكر تمرين و مسابقه نيست، ديگر بازيكنان هم براي هر تتو چند روز و هر روز براي چند ساعت مجبورند زير دستگاه باشند و خستگي ناشي از طرح‌هاي جديد اين آقا باعث شد تيم ليگ‌برتري اين هفته در بيرون خانه مغلوب شود و به جمع تيم‌هاي در خطر سقوط پايين جدول بپيوندد!

صد البته در اين تيم بدون بزرگتر كه انجام همه كار‌ها بر عهده يك نفر است، كسي جلو‌دار جناب ستاره نيست. وقتي دوستانه از او گلايه مي‌كنند، مي‌خندد و مي‌گويد شما پول‌مان را بدهيد تا مجبور نباشيم دنبال شغل دوم برويم! و بعضي‌ها هم به شوخي به او مي‌گويند اگر مجوز بگيري، مي‌تواني در مغازه‌هايي كه بابت پولت مي‌دهند، مركز پر‌در‌آمدي داير كني!
نكته: طفلك هواداران فوتبال در اين شهر بزرگ كه اميدوارند شهرشان هميشه در ليگ‌برتر صاحب سهميه باشد!

۱۳۹۴/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...