نسخه چاپی

برانكو بازیكن عراقی را می‌خواهد

مدیربرنامه‌های بازیكن عراقی مدنظر پرسپولیس با بیان اینكه «برانكو ایوانكوویچ» موافقت خود را با جذب «بشار رسن» اعلام كرده، گفت: با این حال باشگاه پرسپولیس هنوز خبری به ما نداده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیرارسلان مرتاض در خصوص آخرین وضعیت پیوستن «بشار رسن» به پرسپولیس اظهار کرد: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس طی صحبتی که با من داشت اعلام کرد بشار را می‌خواهم و این موضوع را با باشگاه در میان بگذارم. من هم جلسه‌ای در این باره با مسئولان باشگاه برگزار کردم اما آنها هنوز هیچ خبری نداده‌اند.

وی افزود: پرسپولیس تنها می‌تواند بازیکن ملی‌پوش زیر ۲۳ سال آسیایی جذب کند و من هم طبق همان نظر بشار را معرفی کردم. با این شرایط معلوم نیست واکنش کمیته فنی به جذب بشار چیست.

مدیربرنامه‌های این بازیکن عراقی در پاسخ به این پرسش که «آیا بر سر مسائل مالی با پرسپولیس اختلاف دارید؟» توضیح داد: جلسه من با مسئولان باشگاه تنها حدود ۱۰ دقیقه به طول انجامید و هیچ صحبتی در خصوص قیمت و شرط و شروط خاصی نشد.

مرتاض در رابطه با اینکه آیا این بازیکن با باشگاه نیروی هوایی عراق قرارداد دارد یا خیر؟ گفت: بشار با نیروی هوایی عراق قرارداد دارد، اما این مساله هیچ مشکلی به وجود نمی آورد و این بازیکن طبق متمم‌های قراردادش به راحتی می تواند از تیمش جدا شود.

۱۳۹۴/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...