نسخه چاپی

ملاقات 4 نماینده با بابك زنجانی فعلا منتفی شد

عضو كمیته پیگیری پرونده بابك زنجانی در مجلس از منتفی شدن ملاقات ۴ نماینده مجلس با بابك زنجانی در زندان اوین خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امیرعباس سلطانی عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن موقت دیدار 4 نماینده مجلس با بابک زنجانی در زندان اوین خبر داد و گفت: قرار بود در ساعت 9 صبح فردا، چهارشنبه 28 مردادماه، بنده، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد، سیدحسین دهدشتی و حجت‌الاسلام موسی احمدی از اعضای کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی دیداری با آقای محسنی‌اژه‌ای پیرامون ملاقات با زنجانی داشته باشیم.

وی بر همین اساس افزود: ما مطلع شدیم که آقای اژه‌ای گفته است که اگر توضیحات ما نمایندگان برای ملاقات با زنجانی قانع‌‌کننده باشد، وی اجازه چنین ملاقاتی را خواهد داد، در صورتی که نمایندگان مجلس دارای حق نظارت هستند و هیچ نهادی نمی‌تواند در انجام اقدامات نطارتی آنها دخالت کند.

عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس، تأکید کرد: ما بنا بر این گذاشتیم که شاید در جلسه‌ای که قرار بود فردا با آقای اژه‌ای برگزار شود، وی توضیحات ما را قانع‌کننده نداند و اجازه ملاقات با زنجانی را هم ندهد، بنابراین ما خودمان موقتا دیدار با زنجانی منتفی کردیم.

سلطانی به اقدامات دیگر نمایندگان مجلس برای دیدار با زنجانی و پیگیری این موضوع اشاره و خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس ابزارهای نظارتی دیگری برای ملاقات با زنجانی دارند که قطعا ما از آنها استفاده خواهیم کرد.

۱۳۹۴/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...