نسخه چاپی

حركت ارزشی در ایستگاه متروی مفتح

خیابان شهید مطهری تهران یك خیابان عریض و وسیع محسوب می شود؛ این خیابان از یك سر به خیابان ولیعصر(عج) و از سوی دیگر به خیابان دكتر شریعتی ختم می شود. یك خیابان كه بیشتر ساكنین آن ادارات و شركت های مختلف دولتی و خصوصی هستند. متاسفانه در این خیابان هیچ مسجدی برای فریضه نماز وجود ندارد.

معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران با توجه به قرار گرفتن ايستگاه شهيد مفتح در خيابان مطهري و نبود مسجد اقدام به راه اندازي نمازخانه در ايستگاه شهيد مفتح نموده است.
به گزارش خبرنگار سايت معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران اين نماز خانه با هدف ترويج و تعظيم شعائر اسلامي تاسيس گرديده است.گفتني است همزمان با فرارسيدن دهه كرامت نمازخانه ايستگاه مفتح با حضور آقاي دكتر نايبي مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران؛ آقاي صادق زاده رئيس مركز فعاليت هاي ديني شهرداري تهران افتتاح شد.
در ادامه اين گزارش آمده است با توجه به زمان افتتاح اين مكان برنامه هاي متنوعي شامل برگزاري تواشيح و هم خواني اجرا گردید. این نماز خانه 92 امین نمازخانه از مجموعه نمازخانه های ایستگاهی و پایانه ای شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه است و در مساحتی بیش از دویست متر مربع تاسیس شده است.
گفتني ست در هماهنگي ساخت اين نمازخانه معاونت هاي امور ايستگاهي و معاونت زير بنايي با همكاري معاونت فرهنگي شركت بهره برداري همكاري داشته اند، با توجه به نیاز این ایستگاه و مسافرین برای اقامه نماز سه سرویس بهداشتی مجزا هم برای این ایستگاه ساخته شده که همزمان با افتتاح نمازخانه مورد بهره برداری قرارگرفت.

۱۳۹۴/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...