نسخه چاپی

مبعلی: بازی رفت با الاهلی را از دست دادم

بازیكن مصدوم تیم نفت تهران گفت: بازی رفت مقابل الاهلی عربستان را قطعاً از دست دادم، اما وضعیتم برای بازی برگشت هنوز مشخص نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس،ایمان مبعلی درخصوص مصدومیتش گفت: در تمرین دو روز پیش در یک صحنه توپ بین من و بوحمدان بود که هر دو برای گرفتن توپ محکم روی توپ آمدیم که در این صحنه فشار به زانوی من آمد و رباط داخلی‌ام آسیب دید، البته درگیری بر سر توپ بود و بوحمدان هیچ قصد و غرضی در این صحنه نداشت؛ چرا که او همیشه محکم فوتبال بازی می‌کند.

وی درباره روند درمانی‌اش هم ادامه داد: هر روز صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی می‌کنم تا مصدومیتم بهتر شود، اما عمل نخواهم کرد. با این شرایط قطعاً بازی رفت مقابل الاهلی امارات در لیگ قهرمانی آسیا را از دست خواهم داد، اما هنوز وضعیت‌ام برای بازی برگشت مشخص نیست.

بازیکن تیم نفت تهران درمورد اینکه جای خالی او در نفت آن هم درحالی که از بازیکنان تأثیرگذار این تیم به شمار می‌رود، چطور پر خواهد شد، گفت: علیرضا منصوریان بازیکنان خوبی جذب تیم نفت کرده و بازیکنانی داریم که هر کدام می‌توانند به تنهایی سرنوشت یک بازی را عوض کنند.

مبعلی درمورد دیدار فردای نفت مقابل ملوان در هفته چهارم لیگ برتر تصریح کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و اگر فردا مقابل تیم ملوان نتیجه بگیریم، آماده بازی با الاهلی می‌شویم که از همه بازی‌های ما تا به حال مهمتر است. به هر حال در لیگ برتر فرصت جبران دارید، اما در این بازی فرصتی برای جبران نیست و اگر در دو بازی رفت و برگشت باهوش نباشیم، خیلی راحت از این مسابقه کنار می‌رویم.

بازیکن نفت تهران درمورد تیم الاهلی امارات حریف نفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من مقابل الاهلی بارها بازی کرده‌ام، اما هنوز بازی‌های این تیم را در سال جدید ندیدیم. قطعاً کادر فنی فیلم بازی‌های الاهلی را به بازیکنان نشان خواهد داد، اما باید بدانیم حریف اماراتی هم با هدف صعود به مصاف ما می‌آید. الاهلی بازیکنان خوبی گرفته تا بتواند از سد نفت گذر کند؛ چراکه برنده این دو بازی می‌تواند به جمع ۴ تیم برتر آسیا برود که شاید این افتخار هیچ‌گاه تکرار نشود.

وی درباره بازیکنان گران‌قیمتی که الاهلی به خدمت گرفته و اینکه این مسئله کار نفت را سخت‌تر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: به هر حال شرایط سخت است، اما باید بدانید تیم نفت، تیم کوچکی نیست و مهم نیست که آنها چقدر برای جذب بازیکن پول پرداخت کرده‌اند. مهم این است که بازیکنان در آن بازی عملکرد خوبی داشته باشند. بارها دیده‌ایم که بازیکنی گران‌قیمت بوده، اما در یک بازی عملکرد خوبی نداشته و باز هم دیده‌ایم که یک بازیکن معمولی در یک بازی روزی فراموش‌نشدنی رقم زده است. به همین دلیل می‌گویم قیمت بازیکنان مشخص نیست، بلکه عملکرد آنها در روز موعود مهم است.

مبعلی در پایان درمورد اینکه نفت در لیگ برتر عملکرد خوب سال گذشته را تکرار می‌کند یا نه، گفت: قطعاً نفت بهتر از این هم خواهد شد؛ چراکه هنوز ابتدای لیگ است و برخی بازیکنان در تمرینات کامل حضور نداشتند. به‌طور مثال خود من ۱۲ روز دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شدم، اما مهم این است که بازیکنان خوبی داریم و در آینده شرایط نفت بهتر خواهد شد.

۱۳۹۴/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...