نسخه چاپی

سران فتنه خیانتشان را ثابت كردند

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا بدون واهمه و نگرانی لایحه برجام را تقدیم مجلس كند و اجازه دهد این طرح در مجلس سیر طبیعی خود را طی كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: بسیاری از مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل یا انجام نشده و یا اینکه همچنان روی کاغذ باقی مانده، در حالی که انتظار می‌رفت در این یک سال با پیگیری مسئولان استانی حرکتی جدی و راهگشا در حل مشکلات و موانع مردم به وجود می‌آمد.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی دولت یازدهم به مانند سایر سفرهای دولت قبلی هیچ خروجی مشخصی نداشته و صرفاً فضای تبلیغاتی در آن مطرح بوده است، تصریح کرد: در حوزه راه‌آهن و حوزه آب و خاک تغییر و تحولی را شاهد نبودیم و به نظر می‌رسد سفرهای استانی دولت فقط برای ارائه کارنامه و نمود وعده‌ها و قول‌هایی است که هرگز به ثمر ننشسته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: ما از رسانه‌ها، کارشناسان امر و متخصصان انتظار داریم در سالگرد سفر رئیس جمهور به استان اردبیل یک ارزیابی دقیقی را از نتایج این سفر انجام دهند تا بسیاری از واقعیت‌ها مشخص شود.

* سران فتنه خیانتشان را ثابت کردند

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به برخی اسناد منتشر شده در وابسته بودن جریان فتنه به گروه‌های معاند نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: این اسناد که به تازگی منتشر شده، وابستگی و مزدور بودن این سران را نشان می‌دهد که عده‌ای با نهایت تأسف همچنان از این رویه در داخل حمایت می‌کنند.

حقیقت‌پور تبیین کرد: فتنه‌گران که دیگر آبرویی برای خود باقی نگذاشتند امروز به نقطه بی‌آبرویی جدیدی رسیدند که قطعاً در برابر این ملت نه تنها جایگاهی ندارند، بلکه از مسئولان عالی‌‌رتبه کشور و نظام انتظار این است که به پرونده آنها رسیدگی کرده و آنها را مجازات کنند.

وی، تلاش آنها را در راستای تضعیف نظام اسلامی یادآور شد و عنوان کرد: در آستانه انتخابات نباید اجازه داد که گروه‌های وابسته به جریان فتنه تحرک خود را دنبال کرده و یا بخواهند در این زمینه به برخی از اقدامات دست بزنند.

* دولت در تقدیم لایحه برجام نباید دچار تردید شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برجستگی برجام در کمیسیون ویژه در حال انجام است، گفت: بحث برجام با توجه به اینکه بار تکلیفی سنگینی بر دوش مجلس دارد،‌ باید در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

حقیقت‌پور از دولت خواست تا بدون واهمه و نگرانی لایحه برجام را تقدیم مجلس کند و اجازه دهد این طرح در مجلس سیر طبیعی خود را طی کند.

وی بیان کرد: به هیچ وجه نمایندگان مجلس قصد رد این لایحه را ندارند، بلکه با ارزیابی نقاط ضعف و قوت آن می‌خواهند به خوبی در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان چنین توضیح داد: ما در این توافق چیزهایی را داده‌ایم و چیزهایی را گرفته‌ایم؛ حال باید با بررسی و قرار دادن آن در دو کفه ترازو و در نظر گرفتن مصالح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نظام در زمینه آن درست و منطقی تصمیم‌گیری کنیم.

۱۳۹۴/۵/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...