نسخه چاپی

اسامی ۶۵ زمین‌خوار حیران را در اختیار داریم

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اسامی ۶۵ نفر از زمین‌خواران منطقه حیران را در اختیار همه رسانه‌ها قرار دادم تا معلوم شود كه چه كسانی دنبال سوءاستفاده از مناصب خود بودند.

به گزارش نما به نقل از فارس، کمال‌الدین پیرمؤذن اظهار کرد: بنده در نامه‌ای که به معاون اول رئیس جمهور نوشته‌ام در آن جزئیات بیشتری از زمین‌خواری در حیران را به او اعلام کردم و حتی اسامی برخی از بستگان نزدیک نماینده آستارا را در مجلس که در این موضوع دخالت داشتند،‌ اعلام کردم.

وی تصریح کرد: اگر این اسامی از طریق رسانه‌ها منتشر شود قطعاً آبروی نمایندگان شمال کشور بیشتر از ما می‌رود چرا که ما هیچ مسئله پشت پرده و یا رانتی نداریم که از بیان آن ترس و واهمه داشته باشیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده به جد بحث زمین‌خواری در گردنه حیران و تعدی و وارد آمدن خسارت به این منطقه زیبا را که نمایندگان فعلی و قبلی آستارا در آن دست داشتند، پیگیر هستم و قطعاً ابعاد مختلفی از این پرونده را افشاگری می‌کنم.

پیرمؤذن بیان کرد: آنهایی که احساس می‌کنند با برخی بیان مطالب غیرواقعی می‌توانند سرپوشی بر تخلفات خود بگذارند، سخت راه را به خطا رفته‌اند چرا که باید واقعیت‌ها به مردم بازگو شود و قطعاً در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از مباحث مطرح شده در این حوزه را اعلام می‌کنم.

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...