نسخه چاپی

نصب دوربین‌ در شعب اخذ رای منتفی است

سخنگوی وزارت كشور گفت: در رابطه با طرح نصب دوربین‌های مداربسته در شعب اخذ رای بحث‌های كارشناسی زیادی صورت گرفت، كه در نهایت به این نتیجه رسیدیم كه اجرایی شدن این طرح برای انتخابات پیش‌رو، مقرون‌به‌صرفه و كارآمد نیست.

به گزارش نما به نقل از میزان، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با اشاره به عزم و اهتمام دولت برای شفاف سازی فرآیند انتخابات، اظهار کرد: موضوع شفاف سازی فرآیند انتخابات و ایجاد اطمینان و اعتماد برای مردم و شرکت‌کنندگان یکی از اولویت‌های دولت برای برگزاری انتخابات پیش‌رو است.

قائم مقام وزیر کشور به مصادیق امر شفاف سازی انتخابات و اقدامات صورت گرفته در این راستا از سوی دولت اشاره کرد و گفت: اکثر صحبت‌های رئیس‌جمهور در زمینه شفاف سازی انتخابات، از باب تمثیل است و نه حکم قطعی که به شکل دستور اجرا شود؛ اما وزارت کشور در راستای منویات رئیس جمهور برای شفاف کردن صندوق‌های اخذ رای و همچنین برگزاری الکترونیک انتخابات تمهیداتی را اندیشیده، که اجرایی شدن آن‌ها منوط به نظر و تایید شورای نگهبان است.

امیری همچنین به بحث نصب دوربین‌های مداربسته در شعب اخذ رای نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در رابطه با طرح نصب دوربین‌های مداربسته در شعب اخذ رای بحث‌های کارشناسی زیادی صورت گرفت، که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اجرایی شدن این طرح برای انتخابات پیش‌رو، مقرون‌به‌صرفه و کارآمد نیست.

۱۳۹۴/۵/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...