نسخه چاپی

تركيه و اردن مرز خود را به روي تروريست‌ها ببندند

توصیه سردار فیروزآبادی به اوباما در مورد بازنشتگی كلینتون!

عکس خبري -توصيه سردار فيروزآبادي به اوباما در مورد بازنشتگي كلينتون!

اوباما نیاز جدی دارد در سیاست خارجی خود تجدید نظر كند، بر این اساس وزیر خارجه وی، خانم كلینتون باید به فكر دوران بازنشستگی خود باشد كه بنظر می‌رسد مدتهاست از زمان آن گذشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به نشست وزیر خارجه جنگ‌طلب آمریکا در منطقه خاورمیانه خطاب به دولت آمریکا اظهار داشت: اوباما نیاز جدی دارد در سیاست خارجی خود تجدید نظر کند، بر این اساس وزیر خارجه وی، خانم کلینتون باید به فکر دوران بازنشستگی خود باشد که بنظر می‌رسد مدتهاست از زمان آن گذشته است.

این مقام عالی‌رتبه نظامی افزود: امروز طرح کوفی‌عنان، نماینده سازمان ملل مورد قبول جامعه بین‌المللی است و وظیفه کشورهای مسلمان همسایه و مداخله‌گر در امور تروریستی در سوریه ایجاب می‌کند دست از حمایت تروریست‌ها بردارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بیان داشت: ملت سوریه نشان داده که مصمم است از حاکمیت خود و بقای جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست‌های اشغالگر حمایت کند. طبیعی است بازگشت آرامش به سوریه منافع مردم سوریه را تأمین خواهد کرد و کشورهای اسلامی و امت مسلمان به فرصت‌های جدیدی دست خواهند یافت.

عضو شورای عالی امنیت ملی خطاب به حامیان تروریست‌ها در پایان تأکید کرد: ترکیه و اردن بایستی مرزهای خود را به روی تروریست‌ها ببندند و بیش از این است و حیثیت خود را در خواسته‌های رژیم صهیونیستی قرار ندهند.

۱۳۹۱/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...