نسخه چاپی

ادامه بی نظمی در فدراسیون جودو

تیم ملی جودوی جوانان در حالی قرار است طی چند روز آینده راهی مسابقات قهرمانی جهان شود كه اعزام نفرات منتخب شده در انتخابی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جواد محجوب جودوکار وزن 100- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی غیبت داشت و در مسابقات انتخابی روز چهارشنبه 21 مردادماه حاضر نشد. با توجه به صحبت وی با کادر فنی تیم ملی و فرصتی که در همین رابطه شورای فنی به محجوب برای حضور در دیدار انتخابی با رامین صفویه در تاریخ 23 مردادماه(روز جمعه) داد، این جودوکار باز هم در اردوها و مسابقه انتخابی حاضر نشد و در نهایت کادرفنی تیم ملی نام صفویه را به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان معرفی کرد.

اما موضوع به همین جا ختم نشد و روز گذشته آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون با پادرمیانی، جواد محجوب را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و محجوب دوباره تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کرد.حالا با اتفاقاتی که رخ داد شنیده شده که نام رامین صفویه از ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به دلیل ممنوع‌ الخروج بودن خط خورده و محجوب جایگزین وی شده است. حالا سوال این است که آیا با بازگشت جواد محجوب رامین صفویه ممنوع الخروج شده است؟

البته زمزمه عدم اعزام سه جودوکار جوان به مسابقات جهانی نیز شنیده شده است، اما اگر چنین چیزی صحت دارد پس چرا انتخابی تیم ملی برگزار شد و اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد!؟

طبق جلسه‌ا‌ی که پس از انتخابی تیم ملی برگزار شد، اسامی سه عضو تیم ملی جوانان به اسامی محمد صدیقی در وزن 60- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور در وزن 66- کیلوگرم و رامین صفویه در وزن 100- کیلوگرم به همراه وحید بنا در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم در رقابت های قهرمانی جهان قطعی شد. البته در همان مقطع فدراسیون اعلام کرد که صفویه مشکل خروج از کشور را دارد، اما گویا اتفاقات پشت پرده‌ای در حال رخ دادن است و بازهم باید به زودی منتظر فاز جدیدی از حواشی در فدراسیون همیشه پر حاشیه باشیم.

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...