نسخه چاپی

اسكوچیچ:از سپاهان شناخت دارم

سرمربی فولاد گفت:جماعتی به شرایط ایده آل نرسیده است.

به گزارش نما به نقل از کاپ، دراگان اسکوچیچ، در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: فردا با یکی از بهترین تیم های ایران بازی داریم که باشگاهی سازمان یافته است. ما شروعی ناموفق در لیگ امسال داشتیم. با توجه به اینکه چنین نتایجی برای بازیکنان انگیزه ایجاد می کند ما نیز دربرابر سپاهان با انگیزه ظاهر می شویم. ضمن اینکه به همان نسبت که فرکی از فولاد شناخت دارد من هم از سپاهان شناخت دارم. از نتایج سه هفته گذشته اصلا راضی نیستم.

سرمربی فولاد در ارتباط با عدم حضور مهرداد جماعتی در ترکیب فولاد اظهار داشت: او سه، چهارماهی بود که مصدوم بود. البته الان پا به توپ شده اما به شرایط ایده آل نرسیده است.

وی همچنین دررابطه با گل های دریافتی فولاد که عمدتا از روی ضربات ایستگاهی بوده، تصریح کرد: به هر حال هر تیمی نقاط قوت و ضعفی دارد و حتی بارسلونا هم در پنج سال اخیر بیشتر گل های خود را از ضربات ایستگاهی دریافت کرده و نتوانسته این مشکل را برطرف کند.

سرمربی فولاد درباره استفاده از بازیکنان جوان بومی در ترکیب فولاد اذعان داشت: ما نباید انتظار داشته باشیم که از آکادمی یک باشگاه بیست، سی بازیکن وارد ترکیب تیم اول باشگاه شوند. در هیچ کدام از تیم های ایران هم اینطور نیست که تیمی بیش از ده بازیکن آکادمی خود را در ترکیب اصلی استفاده کرده باشد اما ما هفت، هشت بازیکن آکادمی مان در تیم های نظامی چون تراکتورسازی و ملوان حضور دارند.

وی در این باره که چرا دو باشگاه تراکتورسازی و ملوان باید از سربازان استفاده کنند، اشاره کرد: متاسفانه رقابت اقتصادی بین تیم ها وجود ندارد. این یعنی شرایط مالی تیم ها با هم فرق دارد و این جوانمردانه نیست. اما ما باید روی قوانین فعلی تمرکز کنیم و به کار خود ادامه دهیم.دیدگاه من این است که هر روز بهتر از قبل برای موفقیت تیمم تلاش کرده و بازیکنانم را تمرین دهم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه چرا با وجود پیشنهاد تیم های تهرانی در فولاد ماند، گفت: من پیش از این یکسال در فولاد مربیگری کردم و با توجه به اینکه شرایط خوبی در سال اول داشتم امسال نیز مربیگری این تیم را پذیرفتم و امیدوارم با این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردم.

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...