نسخه چاپی

بخاطر حفظ دوستی ها از استقلال رفتم

دروازه‌بان جدید تیم راه آهن با بیان اینكه با رحمتی مشكلی ندارد گفت:به خاطر اینكه دوستی‌ها در حدتماس تلفنی باقی بماند از استقلال رفتم.

محمد محمدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دلایل جدایی‌اش از استقلال در دقایق پایانی فصل نقل و انتقالات صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: چطور شد که به یک‌باره از استقلال رفتی؟

اگر خاطرتان باشد قبل از ثبت قراردادم با استقلال گفته بودم که منتظر پیشنهاد از تهران هستم. من از طریق بهمن دهقان و بهزاد غلامپور با علی دایی در ارتباط بودم و همان‌طور که شما می‌دانید راه‌آهن تازه 4-5 روز است شکل گرفته و به همین خاطر علی دایی نیز مسئولیت راه‌آهن را قبول نکرده بود به همین خاطر به استقلال رفتم. می‌دانستم که شرایط استقلال سخت است. هنگامی که دیدم علی دایی به راه‌آهن برگشت پرویز با قلعه‌نویی صحبت کردم و نزدیک به یک ساعت جلسه گذاشتیم و توانستم موافقت ایشان را بگیرم که از استقلال جدا شوم.

فارس: قلعه نویی مخالف نبود؟

ایشان خیلی مخالفت کرد اما به خاطر شرایطم پذیرفت که به راه‌آهن بروم. من 12 روز با استقلال بدنسازی کردم و چند روز در کنار دوستان قدیمی‌ام بودم اما بهتر این بود که از استقلال جدا شوم تا دوستی‌ها ادامه داشته باشد.

فارس: واضح‌تر صحبت می‌کنی؟

فقط همین را بگویم که به خاطر اینکه مشکلی نیاید و دوستی‌هایمان حتی در حد تلفنی باقی بماند این تصمیم را گرفتم اما چیزهایی است که شاید برای خیلی‌ها قابل تحمل باشد، اما من احساس کردم که برایمان قابل تحمل نیست، این را هم بگویم کسی به من چیزی نگفته اما شرایط طوری بود که بهتر بود جدا شوم.

فارس: از این شرایطی که می‌گویی برای قلعه‌نویی توضیح دادی؟

تمامی شرایط را فقط برای قلعه‌نویی توضیح دادم و ایشان هم به من لطف کرد وگرنه هیچ‌کس قبول نمی‌کرد در این شرایط جدا شوم.

فارس: قبول کن که با جدایی‌ات شایعاتی در خصوص اختلاف با مهدی رحمتی مطرح می‌شود.

اتفاقاً دیروز با رحمتی صحبت کرده‌ام و هیچ مشکلی در این مسئله نیست. هیچ مشکلی نیست که شما فکر کنید اسمش را می‌توان مشکل گذاشت اما همین را بگویم که شرایط فوتبالی ما کاملاً تغییر کرده و به اشخاص بر نمی‌گردد، منظورم این است که شرایط گروهی خیلی تغییر کرده و نمی‌خواهم خدایی نکرده بگویم که اتفاقی افتاده است اما تحمل یکسری از چیزها برای من سخت بود که اصلاً این مسائل فوتبالی و فنی نیست، شاید خیلی‌ها بگویند که محمدی به خاطر بازی نکردن از استقلال جدا شد اما سر سوزنی در این خصوص بحث ندارم و خود قلعه‌نویی می‌داند که دلایلم را فقط به شخص ایشان گفتم.

فارس: هنگامی که در ترکیه بودی شایعاتی مطرح شد که به خاطر جان‌واریو نام تو و میثم بائو از فهرست استقلال خارج می‌شود؟

دو روز قبل از اینکه این مسائل مطرح شود و روزنامه‌ها چنین چیزهایی بنویسند، با قلعه‌نویی صحبت کردم. خدا شاهد است که دروغی نمی‌گویم و تمامی حرفهایم را می‌توانید از آقایان قلعه‌نویی و امیری بپرسید، من به اراده شخصی خودم و برای آنکه شرایط مهیاتر باشد و با آرامش کار کنم از استقلال جدا شدم حتی به هنگام فسخ قرارداد فتح‌الله‌زاده راضی نمی‌شد اما از آنهاممنونم که با جدایی‌ام موافقت کردند. من دوست داشتم شاگرد علی دایی باشم و در کنار بهزاد غلامپور کار کنم که او خیلی به من لطف کرد و از علی دایی ممنونم که تا آخرین لحظه از پیشنهادش به من دست نکشید و باعث حضورم در این تیم شد.

فارس: شرایط کار در راه‌آهن را چطور می‌بینی؟

آنها مجموعه خوبی دارند و بهمن دهقان در این مدت با وجود کسالت پدرش پی‌گیری‌های زیادی را انجام داد و دیروز که به تهران رسیدم تلاش زیادی کرد تا به راه‌آهن بروم که جا دارد از دایی و دهقان تشکر کنم و برای پدر بهمن دهقان نیز آرزوی سلامتی کنم، امیدوارم روزی برای مجموعه راه‌آهن جبران کنم.

فارس: با دیر بسته شدن تیم شرایط سخت نیست؟

از نظر حرفه‌ای سخت است اما همه می‌دانند که دایی مربی باهوشی است و مطمئن باشید در اولین تعطیلی لیگ بعد از ماه مبارک رمضان امتیازات خوبی می‌گیریم و فصل خوبی خواهیم داشت.

فارس: ظاهراً قرار بود امسال از فوتبال خداحافظی کنی؟

هرگز چنین قراری نبوده و اتفاقاً خیلی انگیزه دارم و تا زمانی که بتوانم بازی خواهم کرد.

۱۳۹۱/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...