نسخه چاپی

بازیكن جنجالی فصل گذشته بدون تیم ماند

مدافع فصل گذشته پرسپولیس گفت: همان طور كه به هواداران قول داده بودم، اگر با پرسپولیس به توافق نرسم در هیچ جا بازی نخواهم كرد.

شیث رضایی در گفت و گو با فارس، در خصوص بیرون ماندش از لیگ فصل جاری اظهار داشت: در طول فصل گذشته بارها گفته بودم بدون هیچ گونه بازار گرمی اگر در فصل جاری پرسپولیسی‌ها به من پیشنهاد ندهند دیگر به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنم اما همه به من خندیدند.

وی افزود: امروز همه چیز را ثابت کردم و به عشق پیراهن پرسپولیس بیرون از گود هستم، فقط خواستم ثابت کنم که حرفم از ته قلبم بود.

رضایی در خصوص منشوری بودنش نیز گفت: نمی‌دانم این ماجرا را چه کسی بر سر زبان‌ها انداخته، اما به من هیچ مسئله‌ای اعلام نشده من یک حرکت بد در فصل گذشته انجام دادم و 100 بار تاوان اشتباه خودم را پس دادم. محروم شدم قرار دادم کسر شد و در اوج بدنی خانه‌نشین شدم.

وی افزود: من بازیکن خبیثی نیستم، اما همان‌طور که آقای بهروان اعلام کرد در فصل جاری اصلا بازیکن منشوری نداریم و اگر افرادی هستند که جزء منشوری‌ها هستند بخشیده شدند.

رضایی در پاسخ به سؤالی که از تیمی پیشنهاد داشت یا خیر، گفت: 3 تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی با من حرف‌هایی زدند، اما من منتظر پرسپولیس ماندم چون غیر از این تیم به تیم دیگری فکر نمی‌کردم اما صلاح این بود که در این فصل بازی نکنم. من به هواداران پرسپولیس اعلام می‌کنم که به عشق این تیم حاضر نشدم پیراهن تیم دیگری را بپوشم.

مدافع پیشین پرسپولیس همچنین درباره حضورش در تیم‌های حاشیه خلیج فارس نیز گفت: خیر، هیچ پیشنهادی ندارم. اصلا نمی‌دانم تیم‌های حوزه خلیج فارس بازیکن ایرانی جذب می‌کنند یا خیر. در ایران هم گفتم فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم. اگر فصل بعد هم نتوانم به این تیم برگردم شاید از فوتبال خداحافظی کردم و این خواسته قلبی من است.

وی افزود: البته من به رویانیان حق می‌دهم و برای او و هواداران پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که این تیم بتواند قهرمان شود. این آرزوی قلبی من است تا هواداران پرسپولیس را شاد ببینیم.

رضایی تاکید کرد: باید از علی پروین اسطوره پرسپولیس تشکر کنم، چون شاهد بودم تلاش زیادی برای بازگشت من انجام داد، اما باشگاه نخواست. من شب گذشته تا ساعت 11 و 59 دقیقه منتظر پرسپولیس بودم اما اتفاق تلخی برایم افتاد و این بود که پرسپولیسی‌ها به من پیشنهادی ندادند. نزدیک به 9 و 10 سال است که در پرسپولیس توپ می‌زنم اما شب گذشته تلخ‌ترین دقایق زندگی فوتبالی‌ام را سپری کردم اما طرف حساب من هواداران هستند. امیدوارم که همیشه سربلند و شاد در محافل فوتبال آنها را ببینم. من امروز فقط یک هوادار پرسپولیس هستم و به عشق این تیم پس از موفقیت‌هایش شاد می‌شوم و پس از شکست‌هایش اشک می‌ریزم.

۱۳۹۱/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...