نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

آقای عارف و فراری های ضد انقلاب

عکس خبري -آقاي عارف و فراري هاي ضد انقلاب

این هفته خیالمون از چند تا چیز راحت شد و دیگه شک نداریم که همه چی آرومه! حالا شما هم با ما همراه بشین تا مثل ما همه چیزتون آروم بشه! مگه میشه آدم دولت اعتدال داشته باشه و آروم نباشه؟ میشه؟ نه شما بگین، میشه؟

آقای عارف و فراری های ضد انقلاب
اگر تا قبل از این شک داشتید، حالا دیگه با برگزاری همایش «اصلاحات و اعتدال» شک نکنید که اعتدالیون، همان اصلاح طلبانند و بالعکس! این وسط و در همین همایش، عارفشون هم حرف هایی زده جالب! مثل این:«اصلاح‌طلبان خود را جریان اصلی انقلاب می‌دانند» و سؤالی که پیش می آید این است که پس چگونه این همه ضد انقلاب فراری از دل جریان اصلی! انقلاب در می آید؟

تئوری مشت جلوی تانک
این روز ها دور، دور آمریکا دوستان و طرفداران است. در همین زمینه رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در پاسخ به یوگی و دوستان گفته:«جریانی که می گوید پس از ۳۶ سال تابوی مذاکرات با آمریکا شکسته شد همانی است که حتی در زمان مبارزه با سلطه در انقلاب اسلامی می گفت آیا می دانید با چه کسی دارید مبارزه می کنید مگر می شود با مشت به سراغ تانک رفت؟» و واقعا این حرف چه به جا و به موقع بود. چون مدت هاست که آمریکا دوستان دارند از این حرف ها می زنند!

به نمایندگی از یادگار امام
خدا را شکر که بالأخره تکلیف هواداران و رأی دهندگان مشخص شد و فهمیدیم سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان شرکت نمی کند. این را هم با کلی استناد و استدلال از هادی قابل و در سایت جماران یافتیم:« چه ضرورت مهمی ما را وادار می‌کند که این ذخیره را به صحنه رقابت هایی بکشانیم که گهگاه توسط عده‌ی معدودی به عرصه تخریب و انتقام کشی تبدیل می‌شود؟
آیا خدمت به اسلام، تشیع و ایران اسلامی فقط در نشستن بر کرسی ریاست جمهوری، مجلس، خبرگان و ... میسر است یا در جایگاه‌های دیگری هم می‌توان خدمت کرد؟» و این گونه است که سید حسن خمینی به خبرگان نمی آید! ممنون از آقای قابل بابت اطلاع رسانی شون!

الکی... مثلا ما نقد پذیریم
این که می گویند کجا داریم می ریم ما؟ خیلی جا ها به درد می خوره، از جمله این جا! عده‌ای از وکلا با انتشار نامه‌ای سرگشاده به رئیس سازمان صداوسیما به دلیل آنچه مخدوش کردن چهره وکلا نامیده‌اند از سازندگان سریال «تنهایی لیلا» شکایت کرده‌اند و به صداوسیما گفته‌اند یا نقش تنها وکیل این سریال که وکالت شخصیت منفی داستان بر عهده اوست را حذف کنند یا پخش سریال متوقف شود. واقعا دست گلتون درد نکه با این همه نقد پذیری! مگه فقط اون نقش منفی داره؟ بعدش هم مگه چقدر مؤثره؟ بابا تو صنف هممون نخاله پیدا می شه دیگه! خود ما از همه آگاه تریم! مثلا همین صنف خبر نگاری!

شما با مایی یا بااونا؟
وزارت ارشاد تعلیق مجوز BBC در ایران را «لغو» کرد»؛ خبری که دو هفته پیش در رسانه های داخلی صدا کرد؛ و  نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد دولت یازدهم هم گفت: «مجوز فعالیت بی‌بی‌سی برای تهیه گزارش صادر شده» و این یعنی فقط برای تهیه گزارش! علی جنتی هم گفته بود:« این بار اولی نیست که بی بی سی جهانی به ایران می آید، بی بی سی فارسی دعوت نشده و مسئولان نظام هم حتی از اینکه بخواهند مصاحبه ای با بی بی سی فارسی داشته باشند ممنوع شده اند.» اما... چه کسی به خانم معاون مجوز مصاحبه با شبکه بی بی سی را داده است؟ آیا مصاحبه ابتکار با جناب bbc  به این معنی است که او خود را از مسئولان نظام نمی داند؟ مجلس چه می کنه؟ بقیه کجایند؟ کلا چه خبر؟ همه چی آرومه؟

۱۳۹۴/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...