نسخه چاپی

تلویزیون «راز بقا» پخش می‌كند

سیمای شبانگاهی شبكه یك در هفته جاری پنج مستند«راز بقا»، «اینجا آفریقا است»، «كشتی نوح»، «مهاجران» و «نما» را به روی آنتن می‌برد.

مستند «راز بقا» یکی از معروفترین مجموعه هایی است که زندگی انواع موجودات روی کره زمین را به تصویر می‌کشد و آنها را به صورت موشکافانه و دقیق بررسی می‌کند. این مجموعه مستند توسط تیم جهان وحشی بی بی سی تهیه شده است.

مستند «راز بقا» جزو مستندهای این هفته سیمای شبانگاهی كه قرار است روزهاي شنبه، يكشنبه و دوشنبه به روي آنتن برود.

«اینجا آفریقا است» که با حضور و روایت رویا نونهالی بازیگر شناخته سینما و تلویزیون در آفریقای جنوبی، زیمبابوه، تانزانیا و اتیوپی به تصویر کشیده شده، نقش اطلاعات، برنامه‌ریزی و مدیریت در توسعه و رابطه متقابل سیاست، اقتصاد و فرهنگ در تحقق توسعه را بررسی کرده است.

«اینجا آفریقا است» در هفت روز هفته جاري به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش ايسنا، «کشتی نوح» عنوان مستندی تاریخی است که با استناد به منابع تاریخی و مذهبی، نحوه ساخت کشتی غول‌پیکر حضرت نوح (ع) و نحوه شروع سفر منحصر به فردش را بازسازی می‌کند. تمامی نماهای این فیلم به صورت کاملا باورپذیرو با استفاده از ابزار اولیه ساخته و پرداخته شده است.

مستند «کشتی نوح» نيز در هفت روز هفته جاري سیمای شبانگاهی به روي آنتن مي‌رود.

مستند «مهاجران» ساخته محمدعلی فارسی با هدف به تصویر کشیدن حقایق زندگی مهاجران ایرانی به خارج از کشور می‌پردازد. این مجموعه با بررسی زندگی مهاجران شغلی ، تحصیلی و... در کشورهای اروپایی و امریکا، سعی دارد تصویر درستی از بخش عظیمی از ایرانی‌هایی که از وطن دورند، ارائه دهد. ضمن آنکه سیاست‌های دولت و وضعیت اجتماعی در هر دو سو را در رابطه با این پدیده بررسی كره است.

اين مستند در هفته جاري از شنبه تا پنج‌شنبه پخش خواهد شد.

مستند «نما» نيز در هفته جاري قرار است از روز شنبه تا چهارشنبه به روي آنتن برود.

۱۳۹۱/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...