نسخه چاپی

توضیح درباره علت استعفای خطیبی

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درخصوص اینكه گزینه‌هایی چون صمد مرفاوی، خداداد عزیزی و علی حنطه مطرح شده است، گفت: ما تاكنون فرصتی نشده كه جلسه‌‌ای در این خصوص بگذاریم و فكری در خصوص گزینه‌ها نكرده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: رسول خطیبی به علت گرفتاری‌های خانوادگی‌اش اصرار داشت از تیم جدا شود.

محمدرضا عباسی درخصوص استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری سیاه‌جامگان اظهار داشت: خطیبی هفته قبل و پیش از بازی با نفت به‌علت گرفتاری‌های خانوادگی‌اش اصرار داشت که از تیم جدا شود، اما ما اصرار کردیم که بماند و او را راضی کردیم تا برای بازی با تبریز تیم را هدایت کند.

وی ادامه داد: ما فکر می کردیم که درصورت حضور خطیبی در تبریز و اینکه به شهرش بازگشته، راضی خواهد شد و در تیم خواهد ماند، اما او بار دیگر پس از بازی با گسترش اصرار کرد از تیم جدا شود و ما هم وقتی این مسئله را دیدیم به خاطر مشکلات خانوادگی‌ او که دقیقاً هم نمی‌دانم چه مسائلی است، راضی شدیم که از تیم جدا شود. من خطیبی را دوست دارم و او هم برای تیم ما زحمت کشیده و بازیکنان بسیار خوبی را جمع کرده که هر تیمی آرزو دارد آنها را داشته باشد. شک نداشته باشید که سیاه‌جامگان در ادامه لیگ نتایج بهتری خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درخصوص اینکه آیا عدم نتیجه‌گیری در این زمینه تأثیرگذار بوده، گفت: وقتی 4 هفته از لیگ گذشته، مطرح کردن این مسئله بی‌معناست. ما مقابل نفت به برتری رسیدم و مقابل گسترش فولاد شکست خوردیم. این مسئله همه به عدم هماهنگی تیم برمی‌گردد. استعفای خطیبی ربطی به نتایج نداشته، بلکه بحث گرفتاری خانوادگی‌اش بوده که وقتی این مسئله را مطرح کرد، ما به او احترام گذاشتیم.

عباسی درمورد اینکه آیا این جدایی هم‌اکنون به تیم لطمه نمی‌زند، گفت: دوستانی که در کنار تیم هستند،‌اهل فن‌ هستند. رمضانی مدرک A آسیا دارد و قطعاً بستن تیم با هم فکری تمامی افراد بوده هیچ مربی فهیمی این موضوع را مطرح نمی‌کند که تیم را خودش نبسته؛ چراکه ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که خیلی از تیم‌ها آرزو دارند آنها را داشته باشند، از رضا عنایتی، محسن فروزان، میثم حسینی، کامدار، نقی‌زاده گرفته تا بازیکنان بومی‌مان چون زامهران، افشار، شربتی و خیلی از بازیکنان باکیفیت دیگر. ما از این بابت نگران نیستیم و مطمئنیم که در ادامه لیگ تیم شرایط بهتری خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درخصوص اینکه گزینه‌هایی چون صمد مرفاوی، خداداد عزیزی و علی حنطه مطرح شده است، گفت: ما تاکنون فرصتی نشده که جلسه‌‌ای در این خصوص بگذاریم و فکری در خصوص گزینه‌ها نکرده‌ایم. شاید اگر جلساتی را برگزار کنیم به گزینه‌هایی که مطرح کردید هم برسیم، اما هم‌اکنون گزینه‌ای را مدنظر خود نداریم.

وی در مورد اینکه سرمربی تیم در تعطیلات لیگ انتخاب خواهد شد، گفت: تعطیلات اگر برای همه تیم‌ها بد باشد، برای ما خوب است؛ چراکه می‌توانیم در فرصت کافی سرمربی خود را انتخاب کنیم. یک بازی در جام حذفی هم 19 شهریورماه داریم که اگر تیم مقابل ما حاضر شود، بازی تدارکاتی خوبی برایمان به حساب خواهد آمد.

۱۳۹۴/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...